Pagina 2 van 9
Geplaatst: zo 18 nov, 2007 00:05
door zilladude
komt mooi in orde precies !
Geplaatst: zo 18 nov, 2007 13:20
door ProBlaster
ziet er goed uit

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 14:25
door RoBiN
Mooi project

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 18:48
door SlOoT
Vandaag het voorplastic gepoetst dus dat ziet er weer wat beter uit. En ook ff de nieuwe handvaten erop gezet.
Plastic is nu wel wat dofger geworden maar wel weer bijna helemaal glad, dus al die krassen eruit. Maar met een laagje Turtle Wax krijg ik die glans wel weer terug.

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 18:53
door L crosser
ziet er goed uit

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 19:08
door zilladude
gebruik plastic renieuwer ! dat werkt ook goed
Geplaatst: zo 18 nov, 2007 19:15
door airwolf
ziet er elke keer vetter en vetter uit slootje!

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 19:23
door ProBlaster
Geplaatst: zo 18 nov, 2007 19:48
door boss Adly
Hoe heb je wat van je kappen gesneden?
Geplaatst: zo 18 nov, 2007 19:53
door SlOoT
Eerst met zwarte tape een lijn gemaakt en toen met een nieuw blad van een ijzer zaag eraf gezaagd. Als een mes door boter.

Geplaatst: za 24 nov, 2007 22:00
door SlOoT
Vandaag de brandstoftank aanpassing gedaan.
De originele tank aansluitingen zijn van die zogenaamde "quik disconnects". Als je deze losklikt sluiten deze ook meteen af. Maar door dat interne mechanisme wordt de doorstroming heel erg beperkt. Normaal gaat dit NET wel NET niet en kan problemen leveren zoals een oververhitte brandstof, omdat deze te veel weerstand heeft.
Ik heb dus een modificatie kit besteld in Amerika. Op deze manier krijg ik een 4 keer zo grote doorstroming.
Ook heb ik meteen alle brandstof slangen vervangen voor nieuwe speciaal voor hoge druk. De brandstof slangen die er origineel op zitten zijn niet eens geschikt voor injectie met hoge druk en zijn na een tijd dus ook echt verrot. Dit was dus ook het geval met de brandstof slangen die origineel op de quad zaten.
Dit is de demper die ik ga gebruiken. Is de originele, maar deze is wel makkelijk aan te passen voor meer vermogen. Ik ga dus proberen om de demper zo te maken dat ie niet veel lawaai maakt en toch voldoende flow heeft.

Geplaatst: za 24 nov, 2007 22:08
door L crosser
goed bezig

Geplaatst: zo 25 nov, 2007 03:01
door airwolf
ja sloot weeral heel proper gewerkt!

Geplaatst: zo 25 nov, 2007 04:09
door Charger69
Alweer een stap in de goede richting. Het ziet er allemaal alweer goed uit

Geplaatst: zo 25 nov, 2007 09:13
door sjmallie94
ziet er erg goed uit

gaa zo door

en die benziene slang ziet er cool uit
