Den Dj's new toy
Ja heb ook die 255 liggen achteraan van Maxxis Spearz, dezelfde uitlaat ook trouwens Lekker knalle é Heb je het ziftje er al uit gedaan? Je moet het kortste dempertje er maar eens insteken, dan gaat hij lekker
Mooie quad é
Grtz...
Mooie quad é
Grtz...
Yamaha Raptor 700 Special Edition
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !
Zoals beloofd hier de pics:
Zo was hij
Zo is hij nu
De handkappen zijn van Polisport geworden
Wou nog wa meer foto's posten zoals van de handverwarming ,maar Imageshack doet weer moeilijk
Zal morgen proberen meer te posten.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Grtz Dirk
Zo was hij
Zo is hij nu
De handkappen zijn van Polisport geworden
Wou nog wa meer foto's posten zoals van de handverwarming ,maar Imageshack doet weer moeilijk
Zal morgen proberen meer te posten.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
- yamahakoppel
- Quad GOD
mooi is er veel beter op geworden gaat zeker geen spijt krijgen van de banden
tijgetje hare plekt op de grond zelfs met dit weer ik heb alleen spijt dat ik mijn velgen aan haar heb gegeven
tijgetje hare plekt op de grond zelfs met dit weer ik heb alleen spijt dat ik mijn velgen aan haar heb gegeven
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
@ Dazoe,neen ik heb de handvatverwarming er laten opzetten .Het electrisch probleem zat in de linker schakelaar van de lichten en is volledig vervangen zo ook de kabelboom.Mits hij dan toch "open"lag hebben ze er ook de handverwarming bijgezet
@Airwolf,Neen ik ga hem "voorlopig"zo houden.Dat verlagen zie ik niet echt zitten,ik heb het ook met mijn vorige wagen gedaan en vondt het niet echt confortabel rijden.
Ik ben ,na het plaatsen van de velgen ,is een stukje gaan rijden en rijdt nu toch heel anders dan met de crossbanden.Ik heb wel 1.2 bar druk gezet in de banden en denk toch dat ik ze zal moeten verlagen .Met welke druk rijden de meeste hier rond?ik weet dat het ieder zijn voorkeur is maar toch zou ik graag wat meer willen weten .
Hier meer pics
Hier de schakelaar v/d handverwarming.Het is een volledige set met de handvaten (die een heel pak"dikker"zijn)erbij maar rijdt wel plezanter
(een betere foto volgt nog)
@Airwolf,Neen ik ga hem "voorlopig"zo houden.Dat verlagen zie ik niet echt zitten,ik heb het ook met mijn vorige wagen gedaan en vondt het niet echt confortabel rijden.
Ik ben ,na het plaatsen van de velgen ,is een stukje gaan rijden en rijdt nu toch heel anders dan met de crossbanden.Ik heb wel 1.2 bar druk gezet in de banden en denk toch dat ik ze zal moeten verlagen .Met welke druk rijden de meeste hier rond?ik weet dat het ieder zijn voorkeur is maar toch zou ik graag wat meer willen weten .
Hier meer pics
Hier de schakelaar v/d handverwarming.Het is een volledige set met de handvaten (die een heel pak"dikker"zijn)erbij maar rijdt wel plezanter
(een betere foto volgt nog)
Laatst gewijzigd door den dj op wo 22 jun, 2011 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Special Edidition (sold)
ik zet mn druk op 0,6 bar voor baanbanden. zaten vroeger op 0,9 ofzo en vond da veel te hard. elk bultje op de weg voelde ik.
was niet aangenaam rijden. nu ist veel beter
was niet aangenaam rijden. nu ist veel beter
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
jaja ziet er goed uit
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey man ik zie dat je ook naar Delhaize bent geweest in Merelbeke.
Die van mij komt ook van bij David.
Is trouwens dezelfde als van u.
Bij mij zitten die Shelter-X velgen met banden erop.
Heb ook een dubbele FP en jetkit.
Lekker vettig.
En wat vind je van je 700R?
Rijd super vind ik toch!
Grtz
Die van mij komt ook van bij David.
Is trouwens dezelfde als van u.
Bij mij zitten die Shelter-X velgen met banden erop.
Heb ook een dubbele FP en jetkit.
Lekker vettig.
En wat vind je van je 700R?
Rijd super vind ik toch!
Grtz
No pain no game