jammer ralph, mijn banshee was hoofdzakelijk opgebouwd met stukken van bij ralph
je moet ofwel zo blijven verder doen en x anders in bij beroep doen, of je moet er tijd insteken door naar organisaties te gaan met stand enzo anders kan je er inderdaad
niet van leven
ik denk dat er heel veel mensen tevreden waren over ralph zijn service en het spijtig gaan vinden dat hij sluit!
ik heb ook al spullen besteld bij ralph en heb nooit mogen klagen!
airwolf schreef:ik denk dat er heel veel mensen tevreden waren over ralph zijn service en het spijtig gaan vinden dat hij sluit!
ik heb ook al spullen besteld bij ralph en heb nooit mogen klagen!
En als je wat te klagen had/hebt , regelt hij het alsnog.. oke er kan wat tijd overheen gaan maar het wordt WEL geregeld.
snap het niet ,quads komen meer en meer op dus zou je er meer en meer moeten aan kunnen verdienen toch ook he allee das mijn idee erover maar als de winstmarge niet groot genoeg is is het natuurlijk te verstaan he
FlangleR schreef:snap het niet ,quads komen meer en meer op dus zou je er meer en meer moeten aan kunnen verdienen toch ook he allee das mijn idee erover maar als de winstmarge niet groot genoeg is is het natuurlijk te verstaan he
Is toch logish , er komen meer en meer quadzaken uit de grond. dus word het moeilijker om te concureren ... en veel mensen beginnen ook in amerika te bestellen he ...
Is jammer ralph ben ook altijd goed geholpen bij jou ...
In een drukke periode bleef er zo'n 900 euro over. Maar dan betaal ik nog geen huur en betaal ik mijzelf ook geen uren. Dan kan je begrijpen dat zoiets niet te doen is als je ook nog je huis en alle andere kosten er van moet betalen.
Was duurder verkopen geen optie Ralph, ok, misschien wel minder omzet maar ook minder werk en meer winst.
Mijn vader zei altijd, het is geen kunst om te verkopen maar een kunst om duur te verkopen. Als je voldoende service biedt zijn mensen bereid die meerprijs te betalen.
Al begrijp ik dat (vaak niet 100 % legale) rechtstreekse import dodelijk kan zijn voor je particuliere verkoop.
De percentages op artikelen van Europesche importeurs is niet zo veel. De laatste tijd kwam er weinig uit Amerika, dus dat was niet het gedeelte waar ik het van moest hebben. Je kan wel meer gaan vragen dan de adviesprijs, maar dan verkoop je niets meer met iedereen die het hele internet afspeurt tegenwoordig.