het helmen topic
Robby schreef:hoeveel weegt die vyrena? denk dat men suomi de lichste zal zijn... zal hem kuisen en morgen posten.
greetz
Airoh's wegen 950 a 1000 gram. Maar ik heb er nu 1,5 seizoen meegereden en hij is op vind ik. Grootste nadeel aan een Airoh is dat je brillen slecht passen. Dit paste bij mijn Fox veel beter. Volgend jaar rijd ik met kenny.
-
- Pro Quadrider
zilladude schreef:deze vind ik cool
zo ga ik mij binnekort mss ene hale
ofwel deze die is ook wel cool
maar heel wss gaat het deze worden
waarom werkke deze foto's nu weer niet ?
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mijn suomi weegt ook 1000gram en is zoals je zegt, die leven veel harder ondanks dat het helmen uit fyber zijn, heb hem midden het seizoen al herspoten omdat de laklaag die erop lag stukgegaan is. doordat het kinstuk een klap had opgevangen,daardoor was de fyber van de helm niet stuk,maar wel de verf die erop lag...Frank MB schreef:Robby schreef:hoeveel weegt die vyrena? denk dat men suomi de lichste zal zijn... zal hem kuisen en morgen posten.
greetz
Airoh's wegen 950 a 1000 gram. Maar ik heb er nu 1,5 seizoen meegereden en hij is op vind ik. Grootste nadeel aan een Airoh is dat je brillen slecht passen. Dit paste bij mijn Fox veel beter. Volgend jaar rijd ik met kenny.
greetz
google is naar streetfighter helmenDaZoe schreef:wow frangler waar heb je die gevonden
knap ding
da zijn zo van die pilootachtige dingen he,ik vind da machtig
prijzen schommelen wel erg
voor de echte deftige zit ge aan 500€ gedomme
mor zoveel moet het nu ook niet kosten
degene die ik poste zitten ronde de 150/200e dus das goed te doen he
btw lekker agressieve look he
Yep dat zijn BANDIT helmen, en zijn zeer gekend en geliefd in de STREEFIGHTER wereld.
Hier een link http://www.bandithelmets.de/
Ge kunt zien dat de prijzen nogal redelijk meevallen van bepaalde types.
Hier een link http://www.bandithelmets.de/
Ge kunt zien dat de prijzen nogal redelijk meevallen van bepaalde types.
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik heb dat bij elke helm dat mn bril vreemd zit, maar ben er achter gekomen waarom dat zo raar zit. Dat lag bij mij aan de bril dat ie niet lekker zat op mn neus en alles dichtdrukte. Ik heb dus al het foam wat op de bril zit bij mn neus weggesneden. Nu zit het perfect. De bril sluit ook goed aan op mn hoofd, niet dat er door de helm een kier zit ofzo. Ik denk dat het ook aan je vorm van je hoofd ligt hoe dat merendeels zit. Ik heb nu klein seizoentje gereden met de Airoh, en er is nog niets mee.Frank MB schreef:Robby schreef:hoeveel weegt die vyrena? denk dat men suomi de lichste zal zijn... zal hem kuisen en morgen posten.
greetz
@ Frank: had jij die oranje versie? Volgens mij is die van mij anders en ook iets andere prijsklasse. Mss dat het daar aan ligt.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Hallo,FlangleR schreef:
dit is meer mijn ding en zal beter passen bij de quad,geen crosshelm voor mij
het zal zo een model worden
ich habe nichts dagegen, dass hier Bilder aus meinem Shop verlinkt werden, dann aber auch bitte den Link zum Shop posten:
Motorradbekleidung Mädl
der RX6 ist ein guter Fighter Helm mit ECE. Hat herausnehmbare und waschbare Innen und Wangenpolster. Kann ich auf jeden Fall empfehlen. Wird allerdings ab ca. 140 kmh laut.
Zum G4: es ist ein günstiger Helm und sehr leicht, leider hat er keine ECE.
der XXR ist das Top-Modell von Bandit. Es ist eigentlich kein schlechter Helm. Allerdings nichts zum schnellfahren. Das Visier ist leider nicht 100%ig dicht. Ist aber ein richtig geiler Fighter Helm! leider auch keine ECE.
den Rat kannst Du vergessen, ist eine Plasikschüssel.
Ein guter Streetfighter Helm ist der Der RXX3 von Craft. Der hat auch ECE.
Ich hoffe Ihr versteht Deutsch
Ich verschicke übrigens auch nach belgien
Ich werde es hie een bisschen übersetzen Stefan.
Zoals vermeld door Stefan Mädl zag hij dat hier foto's geplaatst waren van de bandit helmen uit zijn shop. Hij zegt er niets op tegen te hebben, maar wil dan natuurlijk ook dat er een link naar zijn shop bijgevoegd werd. Nu heeft hij dit zelf gedaan.
De RX6 is een zeer goede helm met uitneembaar en wasbaar binnenbekleding en goedgekeurd, maar is vanaf 140 km/h een beetje luidruchtig.
De G4 is een zeer gunstige helm en licht maar is niet goedgekeurd.
De XXR is het top model van Bandit en eigenlijk geen slechte helm, alleen niks om snel mee te rijden. Het vizier is niet 100% dicht. Het is wel een super coole helm, maar jammer genoeg ook geen ECE keuring.
De Rat kunnen julli beter uit jullie hoofd zetten.
Een goeie helm is de RXX3 van Craft en heeft ook ECE goedkeuring. http://craft-helme.maedl.de//index.php?cPath=53_26_29
Hij verstuurd ook naar België.
Zoals vermeld door Stefan Mädl zag hij dat hier foto's geplaatst waren van de bandit helmen uit zijn shop. Hij zegt er niets op tegen te hebben, maar wil dan natuurlijk ook dat er een link naar zijn shop bijgevoegd werd. Nu heeft hij dit zelf gedaan.
De RX6 is een zeer goede helm met uitneembaar en wasbaar binnenbekleding en goedgekeurd, maar is vanaf 140 km/h een beetje luidruchtig.
De G4 is een zeer gunstige helm en licht maar is niet goedgekeurd.
De XXR is het top model van Bandit en eigenlijk geen slechte helm, alleen niks om snel mee te rijden. Het vizier is niet 100% dicht. Het is wel een super coole helm, maar jammer genoeg ook geen ECE keuring.
De Rat kunnen julli beter uit jullie hoofd zetten.
Een goeie helm is de RXX3 van Craft en heeft ook ECE goedkeuring. http://craft-helme.maedl.de//index.php?cPath=53_26_29
Hij verstuurd ook naar België.