De beste crossbanden voor het echte werk ;-)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
We bedoelen deze:
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=451
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=451
-
- Quadracer
- raptor350
- Quadracer
Ben wel geintereseerd in die innova's ! Lijken met goede bandjes en hoor er veel positieve commentaar over. + ze kosten maar 60 euro bij jullieBartie schreef:Als je de innova's of kenda klaws eens van dichtbij wil zien kom je maar eens langs.
Wij hebben beide liggen.
Kdenk dat ik zo 2 achterbanden ga nemen , en dan 2voorbanden voor blaster , voor een vriend van me.
Monteren jullie de banden er gratis op ? Als wij de velgen meenemen ?
MVG
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Bel me even op zou ik zeggen of per mail.raptor350 schreef:Ben wel geintereseerd in die innova's ! Lijken met goede bandjes en hoor er veel positieve commentaar over. + ze kosten maar 60 euro bij jullieBartie schreef:Als je de innova's of kenda klaws eens van dichtbij wil zien kom je maar eens langs.
Wij hebben beide liggen.
Kdenk dat ik zo 2 achterbanden ga nemen , en dan 2voorbanden voor blaster , voor een vriend van me.
Monteren jullie de banden er gratis op ? Als wij de velgen meenemen ?
MVG
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
- raptor350
- Quadracer
Heb eens wat opgezocht en nagedacht
Omdat ik meestal cross in veldbanen , bossen en dergelijke modderige ondergrond met veel diepe plassen. Denk ik dat het beter is als ik van die modderbanden koop zoals op die landbouwquads staan.
en niet zo'n innova's te kopen omdat die banden meer voor te crossen zijn op parcoirs enzo , en niet voor veldbanen ( rapper vastzitten en meer doorslippen dan met echte modderbanden )
Deze lijken me zeer geschikt ! en toch nog goede prijs
http://www.quadfun.be/html/webshop.html
BKT wings 70 euro
Of heb ik het mis ? Ervaringen met deze band ?
Omdat ik meestal cross in veldbanen , bossen en dergelijke modderige ondergrond met veel diepe plassen. Denk ik dat het beter is als ik van die modderbanden koop zoals op die landbouwquads staan.
en niet zo'n innova's te kopen omdat die banden meer voor te crossen zijn op parcoirs enzo , en niet voor veldbanen ( rapper vastzitten en meer doorslippen dan met echte modderbanden )
Deze lijken me zeer geschikt ! en toch nog goede prijs
http://www.quadfun.be/html/webshop.html
BKT wings 70 euro
Of heb ik het mis ? Ervaringen met deze band ?
Ik persoonlijk zou nooit 22 inch banden op een sportquad steken (enkel zandbanden)
22 inch banden veranderen het rijgedrag van de quad totaal. Om goed te zijn moet je ook je tandwiel verhouding aanpassing of je rijdt je koppeling kapot. Je voorste banden moet je dan ook vergroten. Lekker drift is er niet meer bij
Een titan fast trakker is ook een goede 20 inch modderband. In de zomer kan je velg van kant verwisselen en is hij goed voor de hardere banen.
22 inch banden veranderen het rijgedrag van de quad totaal. Om goed te zijn moet je ook je tandwiel verhouding aanpassing of je rijdt je koppeling kapot. Je voorste banden moet je dan ook vergroten. Lekker drift is er niet meer bij
Een titan fast trakker is ook een goede 20 inch modderband. In de zomer kan je velg van kant verwisselen en is hij goed voor de hardere banen.
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
- raptor350
- Quadracer
Bartie schreef:Ik persoonlijk zou nooit 22 inch banden op een sportquad steken (enkel zandbanden)
Wie spreekt er hier over 22 inch velgen te steken onder men raptror ? Zou dat echt NOOIT doen hoor , geen zorgen
maar BKT wings zijn ook wel te verkrijgen in 9 inch banden zne
En die zou ik dus willen kopen !
www.quadfun.be => dan bij 9inch banden => en dan pagina 8 => daar staan er Wings 22*11-9
Deze dus :