vista geluidsproblemen
Neem de niet recente Creative kaarten, daar worden geen Vista drivers meer voor gemaakt en bij XP is het gewoon plug & play. Die drivers moet je dan kopen van Creative. Dan kiezen de meeste mensen waarschijnlijk voor een nieuwe geluidskaart en maken ze weer winst.
Ik had op Vista totaal nog niks geïnstalleerd en de foutmeldingen vlogen me al om de oren. Ik heb er nog geen goed woord voor over.
Ik had op Vista totaal nog niks geïnstalleerd en de foutmeldingen vlogen me al om de oren. Ik heb er nog geen goed woord voor over.
wat vista betreft, ik heb nu een kleine maand vista business staan en nog niets van problemen mee gehad. Ik heb wel mn schijf geformatteerd en enkel vista compatible programmas geinstalleerd zoals Alfa zei.
en ik ken er nog enkele die nu vista draaien zonder problemen. dus als je beetje je verstand erbij houdt is er volgens mij geen probleem mee.
het enige wat ik misschien nog ga doen is wat meer geheugen installeren.
en ik ken er nog enkele die nu vista draaien zonder problemen. dus als je beetje je verstand erbij houdt is er volgens mij geen probleem mee.
het enige wat ik misschien nog ga doen is wat meer geheugen installeren.
dat vind ik er ook van !Ralph schreef:Als ik een computer heb dan wil ik er mee doen wat er mee moet kunnen en niet alleen maar de dingen kunnen doen die het besturingssysteem toelaat.
waar slaagt dat nu op , bijna 2000euro aan een computer geven welke dan tegenwoordig allemaal vista hebben en nog moeten zien welk programma je installeerd omdat je die vista hebt ...
de dubbele crash die ik heb gehad komt wel degelijk van verkeerde programma's welke niet compatibel waren op vista
probleem is vind nu maar uit welke het zijn
is geen zever komt van hp zelf , nu is hij weer binnen om zelfde reden ... weer maand en beetje wachten tot ik hem terugheb .
draai terug op men oude computer met xp en géén problemen meer
Vista service pack 1 in béta test --> http://www.rlslog.net/vista-sp1-public- ... next-week/
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Heb vista business sinds het gelanceerd is en nog geen enkele problemen mee gehad.
heb ook programmas draaien die nog niet vista compatibel zijn en geen problemen ermee.
er is een speciale functie in vista om niet compatibele programma's te laten werken.
heb ook programmas draaien die nog niet vista compatibel zijn en geen problemen ermee.
er is een speciale functie in vista om niet compatibele programma's te laten werken.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Kan misschien kloppen, maar dan is je HDD niet gecrashed, maar is gewoon je windows omzeep door incompatibele programma's. Ze moeten dan géén hardware vervangen om het systeem terug werkende te krijgen, gewoon een restore doen met de originele CD's die erbij zitten.DaZoe schreef:de dubbele crash die ik heb gehad komt wel degelijk van verkeerde programma's welke niet compatibel waren op vista
probleem is vind nu maar uit welke het zijn
is geen zever komt van hp zelf , nu is hij weer binnen om zelfde reden ... weer maand en beetje wachten tot ik hem terugheb .
@Ralph : Als je een computer met Vista koopt, mag men wel van je verwachten dat je je ervan bewust bent dat je alleen programma's gebruikt die ervoor gemaakt zijn.
Zoals ik al zei, vroeger, bij de overschakeling van 98 naar XP was het hetzelfde verhaaltje, toen was XP brol omdat niets werkte. Er zijn service-packs uitgekomen, dat klopt, maar die waren vooral voor beveiligings-lekken te dichten. Deze hebben er NOOIT voor gezorgd dat oude programma's ineens wél gaan werken. En dit zal bij Vista niet anders zijn.
Laten we 'n voorbeeld geven : Als je 'n auto koopt, en je wil een beetje vernieuwd doen, en zo eentje op kopen die op waterstof loopt. Dan kan je er ook geen benzine in gaan kappen en dan bij de fabrikant gaan reclameren dat je auto kapot is. Bij de aankoop weet je wat je moet tanken, en dat dit misschien nog niet overal te krijgen is. WIl je toch benzine tanken, koop je iets anders, en wacht je af tot waterstof overal te verkrijgen is.
Klopt, voor "gewone" programma's werkt dit vrij goed, maar niét voor programma's die in je register gaan wegschrijven, of die bepaalde bestanden in je windows\system 32 folder gaan zetten. op dat moment kan ik je garanderen dat je systeem verkant gaat draaien.Sebastien schreef:Heb vista business sinds het gelanceerd is en nog geen enkele problemen mee gehad.
-
doubletracing
- Quadracer

ik werk ook al een 5-tal maanden met vista en heb ook nog geen problemen ondervonden.
wat ik wel spijtig vind is als je bv.word of excel documenten wilt openen dat deze niet kunnen geopend worden met de vista office...
Dan moet je eigenlijk een office2000 installeren of zie ik dat verkeerd?
ook heb ik een klein probleem als ik een mail ontvang in mijn outlook die powerpoint bevat moet ik eerst de bijlage opslaan voordat ik het bestand kan openen
iemand idee hoe ik dit kan oplossen?
wat ik wel spijtig vind is als je bv.word of excel documenten wilt openen dat deze niet kunnen geopend worden met de vista office...
Dan moet je eigenlijk een office2000 installeren of zie ik dat verkeerd?
ook heb ik een klein probleem als ik een mail ontvang in mijn outlook die powerpoint bevat moet ik eerst de bijlage opslaan voordat ik het bestand kan openen
-
doubletracing
- Quadracer

een WMV bestand wordt door windows media player geopend, een programma wat standaard in windows zit.doubletracing schreef:en waarom kan ik dan .wmv bestanden direct afspelen een pps niet?
PPS of PPT bestanden worden door Powerpoint geopend; dit staat NIET standaard op een PC.
Als je office 2007 home & student hebt, zit hier géén powxerpoint in, alléén powerpoint viewer.
Het nadeel hieraan is dat je eerst het bestand moet opslaan om het te kunnen openen.
Heb je de volledige office (XP, 2003 of 2007) dan ga je die powerpoint presentatie wel rechstreeks kunnen openen.
EN word of excell documenten gemaakt in een oudere versie van office, kunnen zonder problemen in elke nieuwe versie geopend worden, daar moet je echt niet een oudere versie voor installeren.
Omgekeerd is wel waar; Sla je een document op in Excell of Word 2007 is dit standaard NIET leesbaar in een oudere versie. Je kan dit omzeilen door deze documenten in office 2007 op te slaan als office 97-2003 document (te kiezen bij "opslaan als")
-
doubletracing
- Quadracer