ik hoop dat het nou gedaan is.
EDIT:
bij virtual server zijn alle tabellen leeg. dus ik ga er van uit dat hier alles goed staat (aangezien je niets anders kan aanvinken.)

de_jerre schreef:hey alfa ff na me beledigd te voelen=> ik zit in ICT op school, men broer heeft 3 ICT diploma's dus ik vertrouw hem in wat hij doet![]()
![]()
![]()
![]()
geef geen commentaar op iemand voor je zen voorgrond niet kent
een black hacker = iemand die een zwarte krak uitvoert, OF KLOPT DIT VOLGENS U OOK NIET![]()
srr hoor dat ik het zo moet zeggen maar nu ben ik in men gat gebete

m.a.w.A black hat is a person who compromises the security of a computer system without permission from an authorized party, typically with malicious intent. The term white hat is used for a person who is ethically opposed to the abuse of computer systems, but is frequently no less skilled. The term cracker was coined by Richard Stallman to provide an alternative to using the existing word hacker for this meaning.[1] The somewhat similar activity of defeating copy prevention devices in software which may or may not be legal in a country's laws is actually software cracking

Het enige wat bestaat, zoals hierboven al vermeld is een black of white HAT hacker. en dan wordt 'n onderscheid gemaakt tss goede en slechte bedoelingen van de hacker.de_jerre schreef:hey alfa ff na me beledigd te voelen=> ik zit in ICT op school, men broer heeft 3 ICT diploma's dus ik vertrouw hem in wat hij doet![]()
![]()
![]()
![]()
geef geen commentaar op iemand voor je zen voorgrond niet kent
een black hacker = iemand die een zwarte krak uitvoert, OF KLOPT DIT VOLGENS U OOK NIET![]()
srr hoor dat ik het zo moet zeggen maar nu ben ik in men gat gebete