Ik wordt gehackt ?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

deze nacht nog eens laptop op laten staan, tot zover nog niets gezien :) , deze middag ook even op laten staan en kijken wat het geeft.
ik hoop dat het nou gedaan is.

EDIT:

bij virtual server zijn alle tabellen leeg. dus ik ga er van uit dat hier alles goed staat (aangezien je niets anders kan aanvinken.)
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

jah, luister maar naar alfa :wink: is een kei in pc werk
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

hey alfa ff na me beledigd te voelen=> ik zit in ICT op school, men broer heeft 3 ICT diploma's dus ik vertrouw hem in wat hij doet :x :x :x :x :x geef geen commentaar op iemand voor je zen voorgrond niet kent
een black hacker = iemand die een zwarte krak uitvoert, OF KLOPT DIT VOLGENS U OOK NIET :?:
srr hoor dat ik het zo moet zeggen maar nu ben ik in men gat gebete :roll:
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

tzal wel Black Hat of White Hat hacker zijn da ge wilt zeggen ;)

tja, paar jaar terug was Netbus redelijk populair en er zijn redelijk wat variaties van

Norton is de grootste rommel die er is, installeer HitmanPro in plaats van Norton

eigenlijk zou je in het register moeten kijken,
volg Alfa zijn redenering (PrtScr vd DOS vensters, dan kan er al veel opgelost worden)

;)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

de_jerre schreef:hey alfa ff na me beledigd te voelen=> ik zit in ICT op school, men broer heeft 3 ICT diploma's dus ik vertrouw hem in wat hij doet :x :x :x :x :x geef geen commentaar op iemand voor je zen voorgrond niet kent
een black hacker = iemand die een zwarte krak uitvoert, OF KLOPT DIT VOLGENS U OOK NIET :?:

3 ict diploma's maar?
dat is niet veel voor een icter...

ben zelf nu 1,5 jaar bezig en heb er al 2...

ps kijk zelf maar een wat jou black hacker is.....http://www.google.nl/search?client=fire ... gle+zoeken
hier wordt wel iets beschreven over een black hat hacker... zoals brutus al zei.

en denk maar dat alfa er genoeg van weet :D hij zal het niet zomaar zeggen...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Hij bedoelt deze denk ik:

Afbeelding
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

haha ralph :lol:

klopt wel wat je laat zien :mrgreen:
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

A black hat is a person who compromises the security of a computer system without permission from an authorized party, typically with malicious intent. The term white hat is used for a person who is ethically opposed to the abuse of computer systems, but is frequently no less skilled. The term cracker was coined by Richard Stallman to provide an alternative to using the existing word hacker for this meaning.[1] The somewhat similar activity of defeating copy prevention devices in software which may or may not be legal in a country's laws is actually software cracking
m.a.w.

zwartklakske = met slechte bedoelingen, voor de "fun" mensen hun HD overhoop halen, emailadressen pikken, was vroeger wel lachen :mrgreen: cdschuifke opendoen op afstand, muis in spiegel laten werken, keyboard afsluiten,... :mrgreen: jaja...

witklakske = met "goede" bedoelingen dwz om bvb de slechte beveiliging aan de kaak te stellen, om gaten in de structuur aan te tonen zodat deze gedicht of opgelost geraken

voor de curieuzeneuzen : op volgende link vind je wat old skool bazar om s mee te spelen (let wel, is een 3 - 4j oud)
http://users.telenet.be/outlet/neerladen/

:wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

@ quad-racerr: men broer heeft ook wel nog iets anders gesturdeerd ter info, a.o. psygologie, IT is zijn beroep niet he :roll:
en btw in google ga je heus niet alles vinden hoor, daarin tegen op de unief...
mensen lief zeg ge wordt hier afgescheept als ge iets zegt wat juist is gwn slecht geformuleerd. dan vraag je je af wie hier de slechterik is... . :chagarijn:
en dan zou qfb op den duur chagrijnige gebruikers krijgen :muur:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Je moet niet alles zo serieus nemen. Het is niet boos of chagrijnig, maar gewoon een andere mening. Het is zelden slecht bedoeld.

Ik heb vroeger nog wel wat geklooid met Sub7, maar toen kreeg ik ook een waarschuwing van m'n provider.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

de_jerre schreef:hey alfa ff na me beledigd te voelen=> ik zit in ICT op school, men broer heeft 3 ICT diploma's dus ik vertrouw hem in wat hij doet :x :x :x :x :x geef geen commentaar op iemand voor je zen voorgrond niet kent
Het enige wat bestaat, zoals hierboven al vermeld is een black of white HAT hacker. en dan wordt 'n onderscheid gemaakt tss goede en slechte bedoelingen van de hacker.
Het viel me gewoon op dat van jou verhaal hierboven eigenlijk niet veel van klopt, en daar dat dit een informatief forum is, probeer ik iedereen even duidelijk te maken hoe het wél zit. Er doen zooooveel verhaaltjes de ronde, dat 't soms eens nodig is om uit te leggen wat er nu van klopt en wat niet.

Neem maar van mij aan dat ik vrij goed op de hoogte ben van AL de punten die ik in dat antwoord gaf.
Ik zit beroepsmatig in de IT beveiliging van netwerken etc. En diie mijn andere hobby's ben ik van de rest ook goed op de hoogte (zoals ze ooit zeggen : de beste bewaker is ooit zelf inbreker geweest, of zoiets toch 8) )
Je moet dit dus zeker niet zien als een aanval naar jou toe, maar als een rechtzetting. Vraag maar eens aan je broer om mijn uitleg te lezen, hij zal me daar wel gelijk in geven.
Morja, ik heb dan ook géén enkel ICT diploma hoor... Ik ben van opleiding electricien :)
Maar intussen wel meer dan 10 jaar ervaring in de configuratie en beveiliging van servers en netwerken.

Degenen die me kennen weten dat ik geen fabeltjes vertel :)

Dus, De_Jerre, vat het niet te persoonlijk op 8)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

alfa bedankt voor de verduideliking :knikduim:
maar aan men broer vragen...hij is slechts 1 dag epr week in het binneland maar volgens hem helpen firewalls voor 'rien de botte'. maar naar telenet bellen helpt want zij checken je internet beveiliging en de gebruikers (zolang je geen lan-verbinding hebt kan je dit doen) en eventueel kunne zij de hacker opsporen. :D en men broer doet na zijn uren ook IT projecten qua beveiliging en installatie
grtzzz
Plaats reactie