1 wiel wheelie
-
- Quadrider
- Contacteer:
OcharmeMika schreef:Ik vind het niet eerlijk!
Warrior kan nu al schakelen tijdens een wheelie en ik kan na meer dan twee jaar nog geen tien meter op mn achterwielen rijden...
Waarschijnlijk heb ik de gave niet mee gekregen van God, ik ga op zoek naar een andere hobby
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Ik gebruik nooit de achterrem bij een wheelie, ook nog nooit nodig gehad (gelukkig). Ik doe vaak ook wel wat lijpe dingen, ik ben nu aant oefenen voor een wheelie met de benen over het stuur, lukt al een paar meter Ook een wheelie maken en dan op het zadel springen begint al te komen.
En Mika, je moet echt eens goed gaan oefenen, je kan het echt wel, ik kan zelfs op de Badger de voorbanden in de 1e omhoog krijgen en dan doorschakelen naar de 2e en dan nog eens een 20 meter afleggen.
Begin gewoon met staan op de wheeliebar in de 1e versnelling, zo ben ik ook begonnen op de Badger en moet je eens zien wat ik nu kan
En Mika, je moet echt eens goed gaan oefenen, je kan het echt wel, ik kan zelfs op de Badger de voorbanden in de 1e omhoog krijgen en dan doorschakelen naar de 2e en dan nog eens een 20 meter afleggen.
Begin gewoon met staan op de wheeliebar in de 1e versnelling, zo ben ik ook begonnen op de Badger en moet je eens zien wat ik nu kan
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrider
- Contacteer:
Is wel lekker gewaagd . Precies zoals die mannen van die filmpjes op uwen site hé~JoAcHiM~ schreef:zo moet je dat dus doen SlOoT:
http://members.lycos.nl/rit3/Dennis%20o ... 20best.wmv
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
weelie
ik ben 13 jaar en heb een suzuki z-250 quadsport.
hij is niet getuned ofzo en ik doe een weelie van 1ste naar 2de naar 3de op het gras(is vervelender dan op straat) ook kan ik op mij zijwielen rijden en opeens een weelie trekken in 2de.
iemand nog van deze verhalen stuur ze maar door.
greetzzzz!!!
hij is niet getuned ofzo en ik doe een weelie van 1ste naar 2de naar 3de op het gras(is vervelender dan op straat) ook kan ik op mij zijwielen rijden en opeens een weelie trekken in 2de.
iemand nog van deze verhalen stuur ze maar door.
greetzzzz!!!
OK jongens, ik heb het geflinkt.
Op een Yamaha BADGER een wheelie maken in de 1e zonder koppeling te laten schieten en beide handen aan het stuur en beide voeten in de voetpads, en dan doorschakelen naar de 2e en dan nog een 10 meter door trekken
En met de kont OP het zadel
Nooit gedacht dat dat kon met een Badger.
Op een Yamaha BADGER een wheelie maken in de 1e zonder koppeling te laten schieten en beide handen aan het stuur en beide voeten in de voetpads, en dan doorschakelen naar de 2e en dan nog een 10 meter door trekken
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
badger heeft geen koppelingSlOoT schreef:OK jongens, ik heb het geflinkt.
badger is 3 vitesse semi automaat zonder kopeling
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49