Pagina 2 van 3

Geplaatst: do 27 dec, 2007 09:31
door fastrogeke
hey flyingquad.VET filmpje.laat zien dat de 700 crosswaardig is.bij ons op de club rijdt ook iemand met een 700.die hou ik ook niet bij met de 450.als de baan geschoven is houden de crossmotoren hem zelfs amper bij.nu moet ik er wel bijzeggen dat ik niet zoveel crosservaring heb als diegene.je zegt dat de standaard as niet sterk genoeg is?dit is toch dezelfde as als de 450?ik heb ook gereden met spoorverbreders vooraan,maar vond het niet prettig rijden.naar mijn mening ging hij te zwaar sturen.althans,dat is mijn persoonlijke ervaring.

Geplaatst: do 27 dec, 2007 16:43
door flyingquad
assen zijn in principe gelijkaardig aan die van een yfz, enkel passen ze niet op bijden omdat een achterbrug van een 700 breder is.
het fijt dat de raptor 20kg meer weegt zorgt er voor dat je bij grote sprongen moet oppassen
voor je as.

Geplaatst: do 27 dec, 2007 16:51
door Tom#11
Oh waar druk ik nou weer op :?
Maar filmpje is wel mooi, leuke sprongen :knikduim:

Geplaatst: do 27 dec, 2007 20:46
door trucker choco
ja vet die srpongen dan moet ik toch nog véééél oefenen

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 13:58
door mudfox
[Als ik u was kocht ik een 450? 't gaat je veel minder kosten want wat jullie hier vegeten is het gewicht van een 700 EN PKS IS NIET ALLES ALS JE ZE TOCH NIET KUNT GEBRUIKEN

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:23
door flyingquad
mudfox schreef:[Als ik u was kocht ik een 450? 't gaat je veel minder kosten want wat jullie hier vegeten is het gewicht van een 700 EN PKS IS NIET ALLES ALS JE ZE TOCH NIET KUNT GEBRUIKEN
en waarom denk je dat? al met een raptor 700 gereden.

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 16:39
door mudfox
flyingquad schreef:
mudfox schreef:[Als ik u was kocht ik een 450? 't gaat je veel minder kosten want wat jullie hier vegeten is het gewicht van een 700 EN PKS IS NIET ALLES ALS JE ZE TOCH NIET KUNT GEBRUIKEN
en waarom denk je dat? al met een raptor 700 gereden.
Ha natuurlijk, verkoop quads en motoren

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 19:50
door trucker choco
mijn verkoper heeft mij afgerade om een 450 tekopen
(hij raad trouwens iedereen af een 450 tekopen)
hij zegd dat ge daar veel te vlug stukke aan hed
en die diend echt alleen maar om te crosse en ik rij daar ook enduro

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 20:40
door fastrogeke
trucker choco schreef:mijn verkoper heeft mij afgerade om een 450 tekopen
(hij raad trouwens iedereen af een 450 tekopen)
hij zegd dat ge daar veel te vlug stukke aan hed
en die diend echt alleen maar om te crosse en ik rij daar ook enduro
ik rij met beide quads.de 700 en de 450.denk niet dat ze op de crossbaan voor elkaar onder doen.en met die stukken aan die 450 ligt heel aan jezelf.als je hem goed onderhoud vallen de stukken best mee.ik heb nog nooit stukken gehad aan de 450(gelukkig).wat de 450 wel meer nodig heeft is meer onderhoud dan de 700.ik heb vandaag het motorblok weg gebracht voor nieuwe koppelingsplaten en een nieuwe zuiger.dit zal bij een 700 niet zo snel hoeven.

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 21:13
door mx jake
ik zou dan gelijk de krukas laten revieseren, die drijfstangen van de 450 willen nog wel eens breken

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 21:20
door mudfox
mx jake schreef:ik zou dan gelijk de krukas laten revieseren, die drijfstangen van de 450 willen nog wel e
eens breken
De is ook niet betrouwbaar , als ge echt mee crost breekt ie ook, wij hebben het al voorgehad.

Geplaatst: wo 02 jan, 2008 21:53
door flyingquad
mudfox schreef:
mx jake schreef:ik zou dan gelijk de krukas laten revieseren, die drijfstangen van de 450 willen nog wel e
eens breken
De is ook niet betrouwbaar , als ge echt mee crost breekt ie ook, wij hebben het al voorgehad.
en bedoel je dan die van de 450 of die van de raptor 700?

want ik zie niet in waarom een 450 goedkoper zal zijn dan een raptor 700.
in aankoop prijs zijn bijden ongeveer even duur. spreek wel over yfz450 dan.
om te verbreden andere vering zal je ook even veel kwijt zijn.
als je 450 motorisch gaat tunen zal je met een deftige uitlaat en sproeiers zo rond de 5a600euro
zitten. voor dat geld heb je een slip on demper en powercommander op je raptor.
waardoor de raptor met de zelfde mods 10keer beter is dan 450.
meer power onderin gaat langer door en zo kan ik bezig blijven.
als ik ooit terug moest beginnen met wedstrijden,dan kies ik zonder twijfel voor de raptor.

Geplaatst: do 03 jan, 2008 12:02
door trucker choco
Eindelijk tyd gevonden om de quad weg te brengen
plus de stukke zijn besteld
Volledige uitlaat van leovinci + andere luchtfilter + powercomandor
Een struurdemper, andere achterbanden, urenteller, dodemansknop
Dat is voorlopig alles 8)
Alleen de veerhoezen was ik vergete te vragen maar die breng ik wel mee als ik em mag gaan halen
Maar das nog ff wachten,
de uitlaat is pas achter 2 tot 3 weken binnen :kniktriest:

Geplaatst: do 03 jan, 2008 13:59
door flyingquad
nu zalt beestje wel wakker worden!

Geplaatst: do 03 jan, 2008 14:54
door raptor350
mooie modlijst ! :tongduim: