het r/c topic
-
- Quadracer
ik heb een kyosho truck paar jaar geleden al gekocht toen nog heel met mechanische regelaar en dergelijken .. tis een electro maar is wel fijn voor wat mee rond te raggen
is niet zoveel aan veranderd ..
heb er bij aankoop meteen een hitec ranger 2 stick zender bijgekocht
en omdat de gas hele tijd bleef hangen enzo met die mechanische regelaar heb ik
mij vorig jaar een Graupner speed-profi 40R gekocht met een limiet van 12 turns en maximum 36 turns
heb er toen ook nog een extra 1500mah batterij bijgekocht maar ze zijn beiden al versleten
en een extra lader (Protech Quick-Charger 2400) die je ook op de auto accu kan aansluiten om op te laden
komt mss nog een 4wd onroad electro chassis bij binnenkort zal er beetje vanaf hangen
is niet zoveel aan veranderd ..
heb er bij aankoop meteen een hitec ranger 2 stick zender bijgekocht
en omdat de gas hele tijd bleef hangen enzo met die mechanische regelaar heb ik
mij vorig jaar een Graupner speed-profi 40R gekocht met een limiet van 12 turns en maximum 36 turns
heb er toen ook nog een extra 1500mah batterij bijgekocht maar ze zijn beiden al versleten
en een extra lader (Protech Quick-Charger 2400) die je ook op de auto accu kan aansluiten om op te laden
komt mss nog een 4wd onroad electro chassis bij binnenkort zal er beetje vanaf hangen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
hoi.aangezien mijn merk er niet bijstaat zal ik toch maar ff een paar foro's plaatsen. ik heb een FG marder welke redelijk is omgebouwd en een competion straatversie met een mercedes kap.deze is omgebouwd naar competion model en alles is van alu.verder is hij voorzien van hydraulische remmen voor en achter.
enjoy the pictures.
hier de competion
enjoy the pictures.
hier de competion
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik heb dit gedaan voor ik compititief ben beginnen crossen in de mclb
kheb een team associated TC3 gehad, een corally rdx en tamiya TRF415 een TB evo4 een hpi pro 4 een hpi micro, een hpi monstertruck savage 3,5 cc motor
kreed in de club in zwevegem en ben outdoor kampioen 2005 indoor vice kampioen
hier enkele foto's : (zijn foto's om alles te verkopen) als je iets nodig hebt ? just ask heb nog eenhele boel
kheb een team associated TC3 gehad, een corally rdx en tamiya TRF415 een TB evo4 een hpi pro 4 een hpi micro, een hpi monstertruck savage 3,5 cc motor
kreed in de club in zwevegem en ben outdoor kampioen 2005 indoor vice kampioen
hier enkele foto's : (zijn foto's om alles te verkopen) als je iets nodig hebt ? just ask heb nog eenhele boel
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer: