ferm reclammeke

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Heb hem voor de NDS, ziet er wel redelijk goed uit. Duizend keer beter dan ATV Quad Frenzy.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hey
wie heeft hem voor de xbox 360?
is die een beetje mooi?
waar is die te krijgen bij welke winkels in nederland of online bestellen mag ook
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
LeOke
Quadrider
Quadrider

Bericht door LeOke »

AlfA schreef:
LeOke schreef:
jantje raptor schreef:weet er toevallig ook iemand wanneer dit spel uitkomt op playstation?
is uit, ben het ondertussen al aant downen voor de pc :)
Jij bent de vorige versie nog aan't afhalen denk ik 'unleased'... "Untamed" is nog niet uit voor PC, en ik zie dat er zelfs nergens tussen staan dat 't voor de PC uitkomt...
Nieuws | 9 juli 2007 - THQ heeft vandaag MX vs ATV Untamed aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Nintendo DS, PlayStation 2 en PlayStation Portable.
is idd unleased... voor al de rest van de consoles is em binnen te halen :)
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Heb nu 30 % uitgespeeld na amper een uurtje. Op de NDS kan er geen kleding geselecteerd worden, ook geen quad. Je kan alleen met motoren en quads rijden, dus geen pitbikes of ander grof materiaal. Ik weet niet of het aan mij ligt maar heb ook alleen maar supercross banen. De gameplay is op zich best oke, het sturen en springen gaat soepel. Je hebt wel weer Chad Reed, Ricky Carmichael en Ryan Villopoto (met echte Thor 2007 gear) Bij de quads heb je Jason Dunkelberger (ofzoiets) Keith Little en nog 2.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

rappy 700 rijder schreef:hey
wie heeft hem voor de xbox 360?
is die een beetje mooi?
waar is die te krijgen bij welke winkels in nederland of online bestellen mag ook
gr
friso
ik heb de demo op men xbox 360 (gedownload via xbox live) en hij ziet er niet mis uit, je kan in de demo wel maar alleen met 1X motor en 1 quad rijden. maar ziet er best goed uit tegnover het vorige spel. ik hoop dit binnenkort zelf in het bezit te hebben
Plaats reactie