ferm reclammeke
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
is idd unleased... voor al de rest van de consoles is em binnen te halenAlfA schreef:Jij bent de vorige versie nog aan't afhalen denk ik 'unleased'... "Untamed" is nog niet uit voor PC, en ik zie dat er zelfs nergens tussen staan dat 't voor de PC uitkomt...LeOke schreef:is uit, ben het ondertussen al aant downen voor de pcjantje raptor schreef:weet er toevallig ook iemand wanneer dit spel uitkomt op playstation?Nieuws | 9 juli 2007 - THQ heeft vandaag MX vs ATV Untamed aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Nintendo DS, PlayStation 2 en PlayStation Portable.
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Heb nu 30 % uitgespeeld na amper een uurtje. Op de NDS kan er geen kleding geselecteerd worden, ook geen quad. Je kan alleen met motoren en quads rijden, dus geen pitbikes of ander grof materiaal. Ik weet niet of het aan mij ligt maar heb ook alleen maar supercross banen. De gameplay is op zich best oke, het sturen en springen gaat soepel. Je hebt wel weer Chad Reed, Ricky Carmichael en Ryan Villopoto (met echte Thor 2007 gear) Bij de quads heb je Jason Dunkelberger (ofzoiets) Keith Little en nog 2.
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
ik heb de demo op men xbox 360 (gedownload via xbox live) en hij ziet er niet mis uit, je kan in de demo wel maar alleen met 1X motor en 1 quad rijden. maar ziet er best goed uit tegnover het vorige spel. ik hoop dit binnenkort zelf in het bezit te hebbenrappy 700 rijder schreef:hey
wie heeft hem voor de xbox 360?
is die een beetje mooi?
waar is die te krijgen bij welke winkels in nederland of online bestellen mag ook
gr
friso