Heeft er iemand ervaring met dit merk?
Nogmaals bedankt voor de vele reacties
Als er mensen zijn die een warrior aanbieden of weten staan ergens voor een mooi prijsje rond de 2500 euro ongeveer.
(bedenk net dat ik met de overige 500 best wat kledij koop )
Zijn er ook andere onderdelen te krijgen voor een warrior? Voorkap/lichten,..
Groetjes
Als er mensen zijn die een warrior aanbieden of weten staan ergens voor een mooi prijsje rond de 2500 euro ongeveer.
(bedenk net dat ik met de overige 500 best wat kledij koop )
Zijn er ook andere onderdelen te krijgen voor een warrior? Voorkap/lichten,..
Groetjes
HONDA TRX 400 EX
400 cc oliegekoeld met homologatie papieren voor op de openbare weg
met rijbewijs B
staat voor een mooi prijse op internet
is deze quad vergelijkbaar met een warrior? Of is deze veel krachtiger of groter (in hoogte)? Waarschijnlijk 4takt of ben ik mis?
Als iemand iets weet, ik hoor het graag
met rijbewijs B
is deze quad vergelijkbaar met een warrior? Of is deze veel krachtiger of groter (in hoogte)? Waarschijnlijk 4takt of ben ik mis?
- cyberdrone
- Quadracer
Als je een beetje zoekt op google kun je al de antwoorden zelf vinden op het net ...RaxQ schreef:HONDA TRX 400 EX
met rijbewijs B
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Terwijl ik hier vragen stel zoek ik ook zelf hoor.. Alleen vind ik weinig deftige vergelijkingen tussen quads (meestal over raptor 700 of grizzlys) Maar van de kleinere vind je minder vind ik.
En omdat op dit forum toch de echte quadbezitters posten, die het weten van ondervinding & ervaring.. Stel ik graag vragen hier
Bijvoorbeeld warrior - trx zithoogte en rij-eigenschappen..
Mijn excuses als de hoeveelheid aan vragen je mogelijk irriteren
Ik wil gewoon veel info om een miskoop te vermijden.. Een quad koop je niet elke dag
En omdat op dit forum toch de echte quadbezitters posten, die het weten van ondervinding & ervaring.. Stel ik graag vragen hier
Ik wil gewoon veel info om een miskoop te vermijden.. Een quad koop je niet elke dag
- cyberdrone
- Quadracer
Blijkbaar niet hard genoeg gezocht ..RaxQ schreef:Terwijl ik hier vragen stel zoek ik ook zelf hoor.. Alleen vind ik weinig deftige vergelijkingen tussen quads (meestal over raptor 700 of grizzlys) Maar van de kleinere vind je minder vind ik.
http://www.atvsource.com/manufacturers/ ... 400_ex.htm
http://www.quad-infos.com/guide-achat-1 ... 00-ex.html
http://powersports.honda.com/atvs/sport ... =TRX400EX7
http://www.atvoutdoors.net/topic.asp?TOPIC_ID=11976
http://www.atvriders.com/atvreviews/hon ... oject.html
T'stoort me helemaal niet, en begrijp best dat je eerst wat zoekwerk wil doen voor je zo een pak geld uitgeeft. Persoonlijk ken ik niemand met een honda quad, en heb er ook nog nooit eentje gezien. Maar ik denk niet dat het een slecht koop zal zijn. Voor zover ik weet is honda zeer betrouwbaar.
- cyberdrone
- Quadracer
Met alle plezier gedaan, t'is niet makkelijk om te kiezen he ..zeker niet als je met een beperkt budget zit (ik kan ervan meespreken)
Veel succes met je zoektocht !
Persoonlijk vind ik de Honda wel een pak mooier dan de warrior ...maar misschien wel makkelijker om parts en mods te vinden voor de yamaha (durf ik niet echt met zekerheid te zeggen)
Veel succes met je zoektocht !
Persoonlijk vind ik de Honda wel een pak mooier dan de warrior ...maar misschien wel makkelijker om parts en mods te vinden voor de yamaha (durf ik niet echt met zekerheid te zeggen)
Voor een TRX vind je evenveel als voor elke andere sportquad van Yamaha.
Heb beiden gehad, een Warrior & een 400EX. En ik moet zeggen dat ik toch wel zeer aangenaam verrast was toen ik de eerste keer op de Honda stapte! Pak meer vermogen en trekt veel vlotter weg.
Hij is ook een tikkeltje groter dus da's ook aangenamer rijden.
Niet enkel de motor is krachtiger maar de rijeigenschappen vind ik persoonlijk ook veel beter. Zo is de gewichtsverhouding meer naar achter geplaatst & stuurt hij scherper.
Als je het budget hebt voor beiden zou ik niet twijfelen & meteen de Honda kopen (als deze tenminste in goede staat is).
Heb beiden gehad, een Warrior & een 400EX. En ik moet zeggen dat ik toch wel zeer aangenaam verrast was toen ik de eerste keer op de Honda stapte! Pak meer vermogen en trekt veel vlotter weg.
Hij is ook een tikkeltje groter dus da's ook aangenamer rijden.
Niet enkel de motor is krachtiger maar de rijeigenschappen vind ik persoonlijk ook veel beter. Zo is de gewichtsverhouding meer naar achter geplaatst & stuurt hij scherper.
Als je het budget hebt voor beiden zou ik niet twijfelen & meteen de Honda kopen (als deze tenminste in goede staat is).