Heeft er iemand ervaring met dit merk?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RaxQ »

Nogmaals bedankt voor de vele reacties :knikduim:

Als er mensen zijn die een warrior aanbieden of weten staan ergens voor een mooi prijsje :punk: rond de 2500 euro ongeveer.

(bedenk net dat ik met de overige 500 best wat kledij koop :duivel3: )

Zijn er ook andere onderdelen te krijgen voor een warrior? Voorkap/lichten,..

Groetjes
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RaxQ »

HONDA TRX 400 EX
400 cc oliegekoeld met homologatie papieren voor op de openbare weg
met rijbewijs B

staat voor een mooi prijse op internet :oops:

is deze quad vergelijkbaar met een warrior? Of is deze veel krachtiger of groter (in hoogte)? Waarschijnlijk 4takt of ben ik mis?

Als iemand iets weet, ik hoor het graag :applaus:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

RaxQ schreef:HONDA TRX 400 EX
400 cc oliegekoeld met homologatie papieren voor op de openbare weg
met rijbewijs B

staat voor een mooi prijse op internet :oops:

is deze quad vergelijkbaar met een warrior? Of is deze veel krachtiger of groter (in hoogte)? Waarschijnlijk 4takt of ben ik mis?

Als iemand iets weet, ik hoor het graag :applaus:
Als je een beetje zoekt op google kun je al de antwoorden zelf vinden op het net ... :wink:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RaxQ »

Terwijl ik hier vragen stel zoek ik ook zelf hoor.. Alleen vind ik weinig deftige vergelijkingen tussen quads (meestal over raptor 700 of grizzlys) Maar van de kleinere vind je minder vind ik.

En omdat op dit forum toch de echte quadbezitters posten, die het weten van ondervinding & ervaring.. Stel ik graag vragen hier :)

Bijvoorbeeld warrior - trx zithoogte en rij-eigenschappen..

Mijn excuses als de hoeveelheid aan vragen je mogelijk irriteren :oops:

Ik wil gewoon veel info om een miskoop te vermijden.. Een quad koop je niet elke dag :punk:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

RaxQ schreef:Terwijl ik hier vragen stel zoek ik ook zelf hoor.. Alleen vind ik weinig deftige vergelijkingen tussen quads (meestal over raptor 700 of grizzlys) Maar van de kleinere vind je minder vind ik.

En omdat op dit forum toch de echte quadbezitters posten, die het weten van ondervinding & ervaring.. Stel ik graag vragen hier :)

Bijvoorbeeld warrior - trx zithoogte en rij-eigenschappen..

Mijn excuses als de hoeveelheid aan vragen je mogelijk irriteren :oops:

Ik wil gewoon veel info om een miskoop te vermijden.. Een quad koop je niet elke dag :punk:
Blijkbaar niet hard genoeg gezocht .. :wink:

http://www.atvsource.com/manufacturers/ ... 400_ex.htm
http://www.quad-infos.com/guide-achat-1 ... 00-ex.html
http://powersports.honda.com/atvs/sport ... =TRX400EX7
http://www.atvoutdoors.net/topic.asp?TOPIC_ID=11976
http://www.atvriders.com/atvreviews/hon ... oject.html

T'stoort me helemaal niet, en begrijp best dat je eerst wat zoekwerk wil doen voor je zo een pak geld uitgeeft. Persoonlijk ken ik niemand met een honda quad, en heb er ook nog nooit eentje gezien. Maar ik denk niet dat het een slecht koop zal zijn. Voor zover ik weet is honda zeer betrouwbaar.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RaxQ »

Bedankt voor je opzoekwerk :applaus: Enkele van de links had ik zelf ook al gevonden , maar deze gaan over het nieuwere model (was ik vergeten te vermelden, my mistake)..

Die trx waarover het gaat is het vorige model rond bouwjaar 2000..

Toch bedankt voor de nuttige links!
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Met alle plezier gedaan, t'is niet makkelijk om te kiezen he :? ..zeker niet als je met een beperkt budget zit (ik kan ervan meespreken) :|

Veel succes met je zoektocht ! :duimhoog:

Persoonlijk vind ik de Honda wel een pak mooier dan de warrior ...maar misschien wel makkelijker om parts en mods te vinden voor de yamaha (durf ik niet echt met zekerheid te zeggen)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Voor de 400EX is minstens net zo veel te vinden als voor een Raptor.
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RaxQ »

Als een raptor :shock: daar zijn heeel veel parts voor.. Of bedoeldje als een warrior? vergelijking warrior-trx vandaar..

Ik hoor het wel.
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Voor een TRX vind je evenveel als voor elke andere sportquad van Yamaha.

Heb beiden gehad, een Warrior & een 400EX. En ik moet zeggen dat ik toch wel zeer aangenaam verrast was toen ik de eerste keer op de Honda stapte! Pak meer vermogen en trekt veel vlotter weg.

Hij is ook een tikkeltje groter dus da's ook aangenamer rijden.

Niet enkel de motor is krachtiger maar de rijeigenschappen vind ik persoonlijk ook veel beter. Zo is de gewichtsverhouding meer naar achter geplaatst & stuurt hij scherper.

Als je het budget hebt voor beiden zou ik niet twijfelen & meteen de Honda kopen (als deze tenminste in goede staat is).
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Nee RaxQ, ik bedoel echt de Honda. Ga eens kijken op internet en je zal waarschijnlijk verbaast zijn hoeveel er is.
Plaats reactie