Pagina 2 van 2
Geplaatst: wo 30 jan, 2008 21:15
door spoor!
dan klopt er toch ergens iet sniet volgesn mij... de barossa's en dan vooral de 250 staan juist bekend om de hoge topsnelheid. door de 1ste 4 versnellingen ben je zo doorheen, de vijfde is echter wel een stuk langer
Geplaatst: wo 30 jan, 2008 23:20
door stef
dus van 40 achter naar 42? Of voor tandje minder?(zo was het eerder ook met de zundapp toch)
Geplaatst: do 31 jan, 2008 15:57
door river d
je zegt dat je ook een ander uitlaat hebt,dan was het ook aangeraden om de luchtfilter te vervangen.het zou een heel klienbeetje kunnen helpen maar ver wacht geen wonderen.het beste is die tandwielen.
voor of achter tot het naar uw goesting is,natuurlijk hou er ook rekening mee dat je maar met een beperkte cilinder inhoud zit en dat het nooit een pk monster zal zijn.
Geplaatst: do 31 jan, 2008 18:13
door spoor!
en heb je naast die uitlaat je sproeiers wel aangepast?
Geplaatst: vr 01 feb, 2008 10:12
door stef
IK heb de sproeiers niet gechekt, omdat de uitlaat al gedaan was bij aankoop, ik heb hem alleen vervangen door een nieuwe omdat de demper gescheurd was.
Ik heb het luchtfilter nu wel schoon gemaakt en een ander schuim ingedaan, maar dat is alleen preventie.
Ik vind wel dat de quad erg weersafhankelijk is(koud en helder, goede rij eigenschappen, mistig weer en dan minder vermogen...Mooi weer brommer dus!