TOMmeke's RAPTOR (bubba) supermotard verkocht
ik hoop da we snel een gaatje vinden om er aan te beginnen tom nu is het weer ook niet echt zo goed he
en nu kan ik hem even missen en de werken die we willen doen zullen wel even in beslag nemen als we ze goed willen doen
en als we ons beide jobs samen voegen kan er alleen maar iets cools van komen he

en nu kan ik hem even missen en de werken die we willen doen zullen wel even in beslag nemen als we ze goed willen doen
en als we ons beide jobs samen voegen kan er alleen maar iets cools van komen he

Raptor 350

- 
				BULLET-PROOF
- Quadverslaafde 
- 
				MarioBros
- Easy Quadrider 
- Contacteer:
dammm
Dammmmmmmmmmm betrapt lolz   , haahhahaha owk Tommi maar die van u is natuurlijk ook super
 , haahhahaha owk Tommi maar die van u is natuurlijk ook super 
Maar had het hier ff over die van tommy dus lolz 

toch teveel dit weekend gehad
  dit weekend gehad 

Maar had het hier ff over die van tommy dus lolz

toch teveel
 dit weekend gehad
  dit weekend gehad 
Always on the run

zijn begonnen aan de werken 
deze week alles demonteren en schuren.
Velgen banden laten afdoen enzo.
Alleen tegenslag met het demonteren van de kruisjes op de achteras een bout niet meer los te krijgen 

na twee uur suggelen gisteren gestopt en vandaag met de compressor geprobeerd maar te vergeefs niks her ging ze.
 na twee uur suggelen gisteren gestopt en vandaag met de compressor geprobeerd maar te vergeefs niks her ging ze.
Dus de grote middelen met een dremel de bout doorzagen en een nieuwe zetten.
Maar voor de rest is alles goed verlopen nu remblokken nog en a armen demonteren en dan nog maar wat schuren. 

hier enkele foto's van de demontage

het valt nog mee is niet echt vuil onder de kappen moet ik zeggen maar zonder de plastiek is het maar een raar zicht er bijft niet veel meer over he!
Maar nu wachten op het eindresultaat he 

deze week alles demonteren en schuren.
Velgen banden laten afdoen enzo.
Alleen tegenslag met het demonteren van de kruisjes op de achteras een bout niet meer los te krijgen

na twee uur suggelen gisteren gestopt en vandaag met de compressor geprobeerd maar te vergeefs niks her ging ze.Dus de grote middelen met een dremel de bout doorzagen en een nieuwe zetten.
Maar voor de rest is alles goed verlopen nu remblokken nog en a armen demonteren en dan nog maar wat schuren.

hier enkele foto's van de demontage

het valt nog mee is niet echt vuil onder de kappen moet ik zeggen maar zonder de plastiek is het maar een raar zicht er bijft niet veel meer over he!
Maar nu wachten op het eindresultaat he

Raptor 350

- 
				z400_racer
- Quadracer 
goe bezeg  

LTZ-400   #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;

4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;