Pagina 2 van 3
Geplaatst: zo 27 jan, 2008 19:30
door yamahakoppel
als je even iets meer gas geeft met de koppeling in zodat de tandwielen iets sneller draaien schakelt hij ook beter het zelfde met achteruit
Geplaatst: zo 27 jan, 2008 19:37
door BULLET-PROOF
Dus dan zijn al de rest van de quads die hier toppie uitzien ook nog nooit echt warm geweest.
En verder laat ik het hier bij.
Geplaatst: zo 27 jan, 2008 19:42
door WJB#222
kevin hij zegt toch ook dat het een geintje is
en zeg nu zelf jou quad heeft nog niet veel kilometers gemaakt

Geplaatst: zo 27 jan, 2008 23:26
door Vyrena
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:Dus dan zijn al de rest van de quads die hier toppie uitzien ook nog nooit echt warm geweest.
En verder laat ik het hier bij.
Doe maar, voordat we net zoiets krijgen als een tijdje geleden

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 07:11
door BULLET-PROOF
Toestanden zoals een tijdje geleden doe ik totaal niet meer aan ! Is nergens voor nodig !
That's it !
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 18:01
door L crosser
goedzo maar zulle we nu weer on topic gaan

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:23
door raptor350
L crosser schreef:goedzo maar zulle we nu weer on topic gaan

Inderdaad , men naam scheelt niet veel met die van jouw hé raptor 350
Heb ik dus ook wel last van ! Als hij warm staat en ik probeer hem van 1ste naar neutraal te ztten , schakeld hij altijd verder naar 2de. Kan moeilijk zo die kleine tik geven om naar neutraal te gaan ...
Zal mss ook is men olie vervangen door vol-synthetische.
Waar ik soms ook last van heb : in achterruit gaat hij altijd perfect! Maar om hem dan weer in voorruit te ziiten , zit ik soms wat te klungelen. Mijn truc is dan om de schakelpook rechts is neutraal te zetten daarna men koppeling wat te lossen en dan kan ik weer de pook verder zetten in voorruit.
MVG,
Raptor350

Geplaatst: ma 28 jan, 2008 22:48
door Mika
Zoals al vermeld spelen met de koppeling en ook eens proberen om de quad van 2de in neutraal te duwen, dat gaat vaak beter omdat je dan meer controle hebt met je voet.
Geplaatst: ma 28 jan, 2008 23:05
door Haagje
Vyrena schreef:Het rare is (wat mijn ervaring is) dat als hij koud is dan schakeld hij juist nergens naar, omdat je olie ook nog koud. Als hij warm is schakeld hij wel ok!
idd ik heb zo al vaker met men warrior liggen schakelen toen hij wat quad was. soms wat stroef. maar als hij warm is kan ik snel schakelen en ook meteen in zijn nutraal ( alleen oppassen tot ik niet iets te hard tik want dan vliegt hij in zijn 1

)
Geplaatst: za 02 feb, 2008 20:07
door raptor 350
he heb vandaagmijn olie en mijn oliefilter vervangen en had het gevoel dat hij toch iets beter schakelde
alvast iedereen bedankt voor de goede uitleg
Geplaatst: di 26 feb, 2008 10:10
door Haagje
hey is het nu opgelost?
want was pas nog met mijn pa gaan rijden en toen hij stil stond wou hij niet meer naar benede schakelen ( en zat nog niet in de 1 ) dus misschien ook mijn olie? die vervangen moet worden?
Geplaatst: di 26 feb, 2008 10:56
door ATV-FReaK
na hoeveel tijd is jullie raptor dat probleem beginnen te vertonen?(hoe oud waren jullie quads toen dat probleem begon)
Geplaatst: di 26 feb, 2008 17:38
door raptor350
ATV-FReaK schreef:na hoeveel tijd is jullie raptor dat probleem beginnen te vertonen?(hoe oud waren jullie quads toen dat probleem begon)
Bij mij al vanaf ik hem nieuw kocht ... dus als die 0km had

Geplaatst: di 26 feb, 2008 17:51
door ATV-FReaK
ow en is het een beetje stroef of egt storend?
Geplaatst: di 26 feb, 2008 18:04
door raptor350
zo erg is het niet hoor, alleen als hij echt zeer warm staat ( dus na ongeveer 2 / 3 uur te crossen ) gaat hij moeilijk in neutraal. De rest van de versnellingsbak doet normaal.
Ik ga eens verse vol synthetische olie in men blok doen en dan hopelijk een postief verschil voelen

( raden veel mensen aan om eens nieuwe olie te proberen als raptor slecht in neutraal gaat )