Geplaatst: zo 23 mar, 2008 15:35
Bedankt voor de uitleg
morgen ga ik er aan beginnen,bij mijn cbr 600 doe ik dit ook zelf maar daar zie je die goed zitten,bij de lakota hebben ze die goed verstopt.
Gisteren heb ik mij ook nog ééns goed kunnen uitleven,tot dat ik hem terug in de garage wou zetten ik wou mijn oliepeil nog ééns bekijken en plots hoor ik sssssssssssttttttttt,
idd een gat in mijn nieuwe achterband,stak een nagel van 7cm in.
Ik had een tijdje geleden voor de moto zo,n reparatie setje met van die wieken in gekocht,en dit kwam vandaag al goed van pas nagel eruit en de wiek erin ,afknippen en je kan hem terug hard zetten.
Nu mijn banden van vanachter zijn splinternieuw maar die van vanvoor ga ik toch ééns laten veranderen,vanachter steken er banden van kenda op,vanvoor goodyear wrangler sport.
Ik rij zelde op de baan,dus het zouden echte crossbanden moeten zijn met veel grip dus als er iemand een goede tip heeft laat het me maar weten.
Gisteren heb ik mij ook nog ééns goed kunnen uitleven,tot dat ik hem terug in de garage wou zetten ik wou mijn oliepeil nog ééns bekijken en plots hoor ik sssssssssssttttttttt,
Ik had een tijdje geleden voor de moto zo,n reparatie setje met van die wieken in gekocht,en dit kwam vandaag al goed van pas nagel eruit en de wiek erin ,afknippen en je kan hem terug hard zetten.
Nu mijn banden van vanachter zijn splinternieuw maar die van vanvoor ga ik toch ééns laten veranderen,vanachter steken er banden van kenda op,vanvoor goodyear wrangler sport.
Ik rij zelde op de baan,dus het zouden echte crossbanden moeten zijn met veel grip dus als er iemand een goede tip heeft laat het me maar weten.