Maar de regeles gelden helaas voor iedereen.
Alfredo heeft dit gezegd om een verdere escalatie van het gesprek te voorkomen.
Het is dan toch vrij normaal dat er gereageert wordt op het moment dat er geen gevolg aan wordt gegeven, hoe goed dit ook bedoeldd is.
Hadden we jou en Iche hier geen kaart voor gegeven, waren er weer anderen die zich gingen afvragen waarom dat jullie géén kaart kregen, want jullie hebben de regels niet gevolgd.
Dit is dus helemaal niet gedaan om jou weg te jagen. Net door de manier waarop gebruikers tegenwoordig met mekaar omgaan zijn we genoodzaakt om deze regels streng toe te passen, want er zijn er toch altijd wel die proberen de kantjes er vanaf te lopen.
Ik weet ook wel dat jij niet zo bent, maar we moeten het helaas op deze manier toepassen. Ik had liever een forum ZONDER reputatie en kaartensysteem, als dat zou kunnen werken, zonder problemen, was ik de gelukkigste mens op aarde
Dozo, als je mijn bovenstaand verhaal leest, hoop ik dat je de achterligende gedachte van deze situatie een beetje begrijpt, en dat je merkt dat zo'n drastische beslissing nergens voor nodig is. Van jou had ik zeker gedacht dat je dit wel naar waarde zou kunnen inschatten.
Erwin
PS : aan de anderen : probeer eens een deftig gesprek te voeren, zo moeilijk kan dit toch niet zijn...