Geplaatst: wo 23 apr, 2008 12:02
die keering is niet enkel iets wat de yfz voorheeft, ook de 450crossmotoren durven hiervan last te hebben, probleem is als je te hard met de spuit op dat gaatje stoomt of kuist dat je het vuil naar binnen spuit,en dan gaan die dichtingen stuk en begint dat asje van de waterpomp in te lopen.tijdig bijzijn en bourage vervangen.
het merk van de koppelingsplaten ben ik nog nooit tegengekomen... zou er wel is wat mee kunnen te maken hebben.
veel mismonteren kan je niet doen, koppeling is poepsimpel en hoe je het uitlegd heb je dat goed gedaan buiten dat je ze niet in olie gedompeld hebt.
op de cross hebben we van de verschillende types koppelingsplaten in de olie liggen,zodat als er eentje zen platen verbrand we direkt nieuwe kunnen steken.
greetz
het merk van de koppelingsplaten ben ik nog nooit tegengekomen... zou er wel is wat mee kunnen te maken hebben.
veel mismonteren kan je niet doen, koppeling is poepsimpel en hoe je het uitlegd heb je dat goed gedaan buiten dat je ze niet in olie gedompeld hebt.
op de cross hebben we van de verschillende types koppelingsplaten in de olie liggen,zodat als er eentje zen platen verbrand we direkt nieuwe kunnen steken.
greetz