Beginners Quad
Ik wil er een laag en breed project van maken, die 2 waren voorbeelden wat ik van plan was.
Maar waar beginnen de prijzen van een supermotard en wat is het verschil? Meer power en koppel?
Ik wil in de zomer maanden lekker ruig bezig kunnen, maar tijdens de SuperBikes & TT (MotoGP op TT Circuit Assen) hier in Assen/Drenthe, er mee kunnen showen. En ipv een motor met de quad de stad in kunnen. Dus speciaal voor die week hem ombouwen tot straat, en daarna gewoon weer voor de offroad.
Maar waar beginnen de prijzen van een supermotard en wat is het verschil? Meer power en koppel?
Ik wil in de zomer maanden lekker ruig bezig kunnen, maar tijdens de SuperBikes & TT (MotoGP op TT Circuit Assen) hier in Assen/Drenthe, er mee kunnen showen. En ipv een motor met de quad de stad in kunnen. Dus speciaal voor die week hem ombouwen tot straat, en daarna gewoon weer voor de offroad.
ik ga ook kijken naar motoGP in assen dan kom ik zeker eens naar je quadje kijken
supermotard heeft niets te zeggen met meer koppel of vermogen gwn bv ipv offroadbanden een set wegbanden erop begin al maar eens met wegbanden erop te leggen
maar voor 1 weekje er een supermotard van maken zou ik persoonlijk niet zien zitten ik zou het gewoon een supermatord laten als je hem niet verlaagd en door de modder gaat crossen kun je met die wegbanden ook offroad gaan enkel als ie verlaagd is dan zal ie de grond raken en met de wegbanden kun je ook op zand enkel als het dikke modder is zal je quad gaan slippen
supermotard heeft niets te zeggen met meer koppel of vermogen gwn bv ipv offroadbanden een set wegbanden erop begin al maar eens met wegbanden erop te leggen
maar voor 1 weekje er een supermotard van maken zou ik persoonlijk niet zien zitten ik zou het gewoon een supermatord laten als je hem niet verlaagd en door de modder gaat crossen kun je met die wegbanden ook offroad gaan enkel als ie verlaagd is dan zal ie de grond raken en met de wegbanden kun je ook op zand enkel als het dikke modder is zal je quad gaan slippen
Laatst gewijzigd door ATV-FReaK op ma 28 apr, 2008 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus supermotard = onroad ?
En hij moet sowieso verlaagd worden, dat ziet er toch wel uit als een must! Dus als ik er dan alleen nog maar mee door het bos kan, maakt het me niet uit.
En hij moet sowieso verlaagd worden, dat ziet er toch wel uit als een must! Dus als ik er dan alleen nog maar mee door het bos kan, maakt het me niet uit.
Laatst gewijzigd door Dnl op ma 28 apr, 2008 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
als je hem voor die eene week verlaagd kun je hemde week erna terug hoger zetten en de banden gewoon erop laten bespaard je wat geld je kan hem laag laten maar dan niet als een gek door het bos scheurenDnl schreef:Dus supermotard = onroad ?
En hij moet sowieso verlaagd worden, dat ziet er toch wel uit als een must! Dus als ik er dan alleen nog maar mee door het bos kan, maakt het me niet uit.
Toegevoegd na 3 minuten:
idd zijn quad is voor de straat gemaakt normaal kun je met een supermotard ook crossen maar die kevin ligt nu net iets te laagDnl schreef:Aha, nu snap ik hem ..
Die Raptor van Kevin (?) is dus omgebouwd tot een supermotard wat wil zeggen dat die dus nu voor de straat is gemaakt ipv voor cross.
Maar dat is dus wel mogelijk met èèn van de advertenties hierboven?
(Die Raptor 350R die uit 2005 voor €6000,-)
van iedere quad kun je een supermotard maken
je kan hem wel gewoon verlagen en verbreden
en als je gaat crossen ( en je hebt een 2de set velgen )
bouw je hem gewoon even om .
enigste wat je dan hoeft te doen zijn
verlagingsblokjes eronder uit.
andere velgen op leggen.
ff checken of de wielen rechtstaan en ff checken of de bouten weer goed vast zitten.
klaar is kees
en als je gaat crossen ( en je hebt een 2de set velgen )
bouw je hem gewoon even om .
enigste wat je dan hoeft te doen zijn
verlagingsblokjes eronder uit.
andere velgen op leggen.
ff checken of de wielen rechtstaan en ff checken of de bouten weer goed vast zitten.
klaar is kees
Dat is nog wel te doen! Dat ik er 2 dagen mee bezig moet, maakt me niet zoveel uit. Wat ik precies ga doen, moet ik dan maar beslissen.
Misschien eerste maanden lekker zo laten, en offroad en daarna pas "tunen" en dus verlagen voor onroad en dan in de vakantie`s weer offroad maken.
Wil hem iig show-baar hebben zoals die van Kevin voor de motor/auto evenementen (Superbikes, MotoGP, Duitse/Japanse/Viva Italie auto dagen) hier op het TT Circuit in Assen.
En hoe zit het nou precies met het rijden. Ik ben in bezit van een rijbewijs B (Nederland), en de Quad kan ruim 100 km/u.
Dan mag ik dus gewoon op alle 50km/u, 70km/u wegen rijden? Met helm? Zonder dat ik van de weg word geplukt?
Misschien eerste maanden lekker zo laten, en offroad en daarna pas "tunen" en dus verlagen voor onroad en dan in de vakantie`s weer offroad maken.
Wil hem iig show-baar hebben zoals die van Kevin voor de motor/auto evenementen (Superbikes, MotoGP, Duitse/Japanse/Viva Italie auto dagen) hier op het TT Circuit in Assen.
En hoe zit het nou precies met het rijden. Ik ben in bezit van een rijbewijs B (Nederland), en de Quad kan ruim 100 km/u.
Dan mag ik dus gewoon op alle 50km/u, 70km/u wegen rijden? Met helm? Zonder dat ik van de weg word geplukt?
hier als je toch veel wilt gaan tunen.
een warrior met kenteken met het nodige opknap werk.
valt wel iets moois van te maken.
http://link.marktplaats.nl/154578377
een warrior met kenteken met het nodige opknap werk.
valt wel iets moois van te maken.
http://link.marktplaats.nl/154578377
bouwjaar 1995, dit is meer dan 10 jaar oud!
Dan weet ik zeker dat er onkosten aan gaan komen, en kan ik dat geld beter gebruiken om gelijk iets beters aan te schaffen (2006/2007).
En wat zijn nou aan te raden quad tunings webshops?
Zie nl. dat vele van jullie online bestellen.
EN! Hoe zit dat hier? Is dit grotendeels belgen? Of zitten hier ook veel Nederlanders?
Dan weet ik zeker dat er onkosten aan gaan komen, en kan ik dat geld beter gebruiken om gelijk iets beters aan te schaffen (2006/2007).
En wat zijn nou aan te raden quad tunings webshops?
Zie nl. dat vele van jullie online bestellen.
EN! Hoe zit dat hier? Is dit grotendeels belgen? Of zitten hier ook veel Nederlanders?
denk dat zoon 60 % hier belg is. ( in nederland begint de rage net dus.)
maar enkele sites
http://www.quadtuning.nl
http://www.jumpingjet.be
http://www.quadfun.be
http://www.quadparts.be
http://www.quadparadijs.nl
en zo nog veel meer.
is ergens een topic op het forum van.
maar enkele sites
http://www.quadtuning.nl
http://www.jumpingjet.be
http://www.quadfun.be
http://www.quadparts.be
http://www.quadparadijs.nl
en zo nog veel meer.
is ergens een topic op het forum van.