ne viertakt rijdt wel veel rapper dan een 2-taktje he mannen
Barossa 250 twin
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
een 2takt heeft meer POWER, een 2takt is veel AGRESSIEVER, een 2takt gaat SNELLER als je een eerlijke tegenstander ertegen zet, niet bv een blaster tegen een z400... zet een een z400 tegenover een banshee
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
Kan wel zijn, maar zet eens een 200 (of 250) 4-takt naast een Blaster... Blaster gaat op 1 been winnen. Ik denk voor kleinere cilinderinhouden: 2-takt. Voor grotere: 4-takt. 50cc 4-takt bestaat zelfs nie denk ik.2 takt is nerveuser,maar 4 takt betrouwbaarder
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 109
- Lid geworden op: za 29 nov, 2003 18:17
- Locatie: Geluwe
- Contacteer:
In deze tijd verschillen viertakt of tweetakt niet zo enorm veel meer; t'gaat hem meer over het koppel. Zelfs de tweetakt gaat uit de markt omdat ie binnenkort niet meer aan de emissienorm zal kunnen voldoen (Euro2 en Euro3 - normen)
Zo zag diene Barossa er uit voor montage uitlaat ;
http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/janryd ... m=2b93.jpg
en dit is de site van de uitlaat die ik erop monteerde ;
http://www.krieger-competition.com/krie ... ngles.html
Zo zag diene Barossa er uit voor montage uitlaat ;
http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/janryd ... m=2b93.jpg
en dit is de site van de uitlaat die ik erop monteerde ;
http://www.krieger-competition.com/krie ... ngles.html
Laatst gewijzigd door Linhai op za 15 mei, 2004 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Da denk ik nie... Bij quads is er toch nog een serieus verschil. Een 300(GasGas)-350(Banshee) 2-takt kun je vergelijken met een 450(YFZ)-660(Raptor) 4-takt. Als je een 2-takt tuned heb je toch ook veel meer resultaat? Nadeel van 2-takt: vervuiling en verbruik.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
scheelt niet enorm veel meer? uiteraard komt nu 4takt meer op dan 2takt, 2takt is er een beetje uit aan het gaan nu met de yfz, trx etc... maar 2takt blijft gewoon rulen.
we hebben eens getest, een standaard 300ex tegen een blaster, blaster liet hem ver achter! dus zal die barossa niet veel harder dan een 300ex/blaster gaan, ik zou zeggen: testen
van die 135km/u geloof ik echt niks, dat je die in bedwang moet houden ook niet, als ik op de 300ex van maik rij, hoef ik niks in bedwang te houden... mss een kind van 6jaar ja... als die 135km/u gaat met een andere pijp, dan moet ik nu 180 gaan met m'n nokkenassen etc
we hebben eens getest, een standaard 300ex tegen een blaster, blaster liet hem ver achter! dus zal die barossa niet veel harder dan een 300ex/blaster gaan, ik zou zeggen: testen
van die 135km/u geloof ik echt niks, dat je die in bedwang moet houden ook niet, als ik op de 300ex van maik rij, hoef ik niks in bedwang te houden... mss een kind van 6jaar ja... als die 135km/u gaat met een andere pijp, dan moet ik nu 180 gaan met m'n nokkenassen etc
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us