ten eerste; ik bedoelde, op een ander forum was je al geband voor zulke uitspraken in de zin van dat je ervoor geband zou kunnen raken en niet dat dit in t verleden al is gebeurd.kees schreef:? Ik? Ik zit alleen op dit forum en heb er alleen opgezeten. Er zijn meer keezen hoor.Ruff Ryder schreef:aub he, da vind k laag...
op een ander forum was je al geband voor zulke uitspraken,
Jullie begrijpen verkeerd. Ik bedoel de productie van de chinezen is slecht. Niet de mensen op zich. Ik zeg dat wat zou jij doen? Als je 16u per dag moet worden voor 60 euro per maand. Hetzelfde toch? Moet ik nu alles dubbel uitleggen?
ten tweede, in je laatste zin zeg je en ik citeer; "Ze zijn dus gewoon slecht die chinezen en altijd geweest tot de dag van vandaag"
dit zeg je los van je andere uitspraken en refereer je in t algemeen naar de chinezen en niet naar de eerder aangehaalde punten...
ten derde; je betwist hun hygiene en welzijn, ervan uit gaan dat ze overal t eten van de tafel schrapen en je kat in de vleesmolen draaien is wel heeel kortzichtig.
ten vierde; je betwist niet enkel deze zaken maar je haalt t onderste uit de kan door alles maar dan ook alles aan t vechten zoals hun autos, hun bouwkunde hun werkregime, hun speelgoed, scooters, pocketbikes,
het begint er steeds meer en meer op te lijken dat t je niet om de quads gaat maar om de chinezen en sorry,
moderators correct me if i'm wrong maar dit is sowieso off topic en een racistische uiting en zolang ik weet is deze niet toegestaan op het forum dus nu je zinnen niet gaan verdraaien,
de feiten staan er, ik vind het gewoon ongehoord
en je hoeft niet alles dubbel uit te leggen, k heb je begrepen van de eerste keer, ps ik ben er zo teleurgesteld in omdat ik een chinese vriend heb die hier regelmatig op t forum komt lezen voor tips enz en denk dat die me der een dezer dagen ook wel over aanspreekt en hoe moet die zich wel niet gaan voelen, maar goed, terug on topic graag!
ik vind chinese quad ook troep, maar wat wil je voor dat geld, t is nu eenmaal zo maar als je ziet dat iets 5 x goedkoper is en je koopt t toch heb je je t zelf gezocht, net als met namaak merkkledij die je in spanje turkije of eender waar koopt en t krimpt na een paar keer of verkleurt helemaal, t is nu eenmaal zo, je wist dat t kon gebeuren toen je er 5x zo weinig voor betaald als in de winkel, de een is er tevreden mee, de ander niet, ieder zijn ding ma ik liever niet.