wie heeft er foto van een raptor 700 met turbo

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

bij jumpingjet hebben ze vorig jaar in september een turbo opgebouw op een rood witte, breder en platter gelegt want volgens marco was hier geen baan meer mee te houden zo trok die daar kunnen ze u normaal dus verder helpen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

ik heb eens aan jumpingjet gevraagt aan marco en kristof heb je hier eens op een raptor 700 een turbo geplaats,ze zeiden tegen mij nee hebben wij nooit gehad.
vind het maar raar hoor :chagarijn: .
maar is niet omdat ik jullie niet geloof he
Laatst gewijzigd door snowy op wo 28 mei, 2008 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Ruff Ryder »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toegevoegd na 4 minuten:
AlfA schreef:Je moet er wel bij stilstaan da je hele motorblok zal aangepast moeten worden hé, je spreekt dan over héél andere krachten.
Het is een héél mooi projectje, maar niet echt haalbaar voor de hobby rijder vrees ik... 5a600 euro kwijt, en dan 'n blok wat met wat geluk een half jaar meegaat...
Dan moet je al 'n goeie spaarpot hebben :)
da klopt idd, denk da n turbo nooit standalone kan functioneren, denk dat andere dingen ook zullen geupgrade moeten worden
wil je de kracht optimaal en beetje langduriger kunnen gebruiken, k ken mechanisch niet zo heeeel veel maar denk dat n standaard krukas en kleppen hier enorm onder gaan afzien... :roll:
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
dempsy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dempsy »

idd heb zelf te horen gekregn als je deze turbo steekt je quad me eventuele nodige aanpassingen krukas piston enz u motor naar verloop van tijd naar de haantjes is :d moestet van mij afhangen :p ergens anders investeren hehe
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

snowy schreef:ik heb eens aan jumpingjet gevraagt aan marco en kristof heb je hier eens op een raptor 700 een turbo geplaats,ze zeiden tegen mij nee hebben wij nooit gehad.
vind het maar raar hoor :chagarijn: .
maar is niet omdat ik jullie niet geloof he
snowy wendy heeft vandaag nog eens naar marco gebeld en deze heeft haar bevestigd dat ze een turbo op een wit rode raptor geplaatst hebben, deze is van hun zelf
hij is wel nog niet volledig klaar omdat ze op wat verstevigings stukken en extra koeling moesten wachten maar ze denken hem binnen een maand klaar te hebben

zij die klant zijn bij jumping jet moeten maar eens informeren en hun verhaal hier maar eens doen zodat ik niet als leugenaar overkom op het forum :!:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie