rijbewijs vraagje
ik was daar heel tevreden over
zat enkel een andere uitlaat en andere sproeier op en da spel ging hard,verstond er me zelf niet aan
maar waar moet je voor opletten...
dat je net als ik geen vastloper aan 130 hebt ,ik zweer het u ,ik heb veel truken moeten gebruiken om me recht te houden hoor dan
ik heb alles laten maken maar den blok is nooit meer zo goed geweest ,daarna nog 2 vastlopers gehad op korte tijd ,nieuwe blok gestoken,en dan het spel verkocht en me ne quad gekocht
dus altijd goed u olie in het oog houden ,voor de rest een pracht machine voor maar nen 125cc te zijn
ge kunt ermee rijden maar nu staat er een vaste wet op gedurende 2 jaar dus de politie zal die ook wel al kennen he ,zolang je niet tegengehouden word of geen ongeval hebt kan dat allemaal geen kwaad das waar
we zijn allemaal geen engeltjes he mor doe voorzichtig in alle geval
zat enkel een andere uitlaat en andere sproeier op en da spel ging hard,verstond er me zelf niet aan
maar waar moet je voor opletten...
dat je net als ik geen vastloper aan 130 hebt ,ik zweer het u ,ik heb veel truken moeten gebruiken om me recht te houden hoor dan
ik heb alles laten maken maar den blok is nooit meer zo goed geweest ,daarna nog 2 vastlopers gehad op korte tijd ,nieuwe blok gestoken,en dan het spel verkocht en me ne quad gekocht
dus altijd goed u olie in het oog houden ,voor de rest een pracht machine voor maar nen 125cc te zijn
ge kunt ermee rijden maar nu staat er een vaste wet op gedurende 2 jaar dus de politie zal die ook wel al kennen he ,zolang je niet tegengehouden word of geen ongeval hebt kan dat allemaal geen kwaad das waar
we zijn allemaal geen engeltjes he mor doe voorzichtig in alle geval
-
- Quadrunner
vandaag in bree 2 motorrijders tegengekomen,
hadden allebei een honda fireblade 125
heb t gevraagt hoe t zit en ze zeiden dat een autorijbewijs voldoende is,
en dat de wet 2jaar geleden is verandert en nu ineens WEER is verandert...
k zou t nie weten, dacht ga t ff zeggen hier
hadden allebei een honda fireblade 125
heb t gevraagt hoe t zit en ze zeiden dat een autorijbewijs voldoende is,
en dat de wet 2jaar geleden is verandert en nu ineens WEER is verandert...
k zou t nie weten, dacht ga t ff zeggen hier
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
-
- Quadracer
@ coolboyke : dat gaat inderdaad .. kunt u weet ik welke motor kopen en laten begrenzen dat hij maar 25kw heeft .. maar dan moet ge natuurlijk wel een rijbewijs voor lichte motoren hebben.
@ Joren : kijk anders ook eens naar kawasaki ninja 250(de 4takt) ? zijn best mooi in't zwart
@ Joren : kijk anders ook eens naar kawasaki ninja 250(de 4takt) ? zijn best mooi in't zwart
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Wie na 31 augustus 2001 een rijbewijs cat. B had behaald mocht na 2 jaar niet meer automatisch met een Moto (met een cilinderinhoud van hoogstens 125 cm3 en een vermogen van hoogstens 11kW.) rijden.bulcky schreef:Jammer dat je dan eigenlijk niet mag rijden met een monobike of crosmoto die op 15kw staat maar met een quad wel .
Vanaf 1 maart 2007 mag dit weer.
dit zijn nu eenmaal de wetten hé
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Is er dan eigenlijk een verschil voor wie voor 31/08/01 zijn rijbewijs haalde ?peet #77 schreef:Wie na 31 augustus 2001 een rijbewijs cat. B had behaald mocht na 2 jaar niet meer automatisch met een Moto (met een cilinderinhoud van hoogstens 125 cm3 en een vermogen van hoogstens 11kW.) rijden.bulcky schreef:Jammer dat je dan eigenlijk niet mag rijden met een monobike of crosmoto die op 15kw staat maar met een quad wel .
Vanaf 1 maart 2007 mag dit weer.
dit zijn nu eenmaal de wetten hé
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja die mogen wel rijden met één van onder de 11kw
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...