Pagina 2 van 5
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 13:18
door z400_racer
vind ik ook wel wat véél bijkomen hoor.. hij krijgt wel injectie das wel een dik pluspuntje(moderner & moderner)
maar waar ze dat gewicht halen ben ik wel eens benieuwd naar
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 13:50
door nickon
op z400central hadden ze de theorie dat dat wet-weight was tov van de 2008 waar het om dry-weight ging
maar op de site staat namelijk gewoon gewicht: ...kg dus moeilijk te weten over welk gewicht het gaat
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 15:00
door z400_racer
nickv schreef:op z400central hadden ze de theorie dat dat wet-weight was tov van de 2008 waar het om dry-weight ging
maar op de site staat namelijk gewoon gewicht: ...kg dus moeilijk te weten over welk gewicht het gaat
moest dat drooggewicht zijn is dat +200kg dat de quad zelf weegt
zal waarschijnlijk wel over bruto gewicht zijn denk ik
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 16:35
door D4rk Pr1nc3
Tegen wanneer zou hij bij de dealers zijn? En wat zou hij gaan kosten?
Greetz
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 16:42
door nickon
op de site
www.suzuki.com staat er bij de ltz van 2008
Dry Weight: 169 kg (373 lbs)
en bij de ltz 2009
Curb Weight: 193 kg (425 lbs)
weet er iemand wat curb weight betekend?
Geplaatst: ma 23 jun, 2008 19:20
door L crosser
k denk niet dat het droog gewicht zal zijn maar waarom gaan ze nou allemaal zo moeilijk doen om het gewicht dat ze gewoon drooggewicht erbij zetten
Geplaatst: di 24 jun, 2008 09:56
door coolboyke
zeer mooi! als ik 18 ben ga ik denk ik gaan kijken voor zo ene
jammer van dat gewicht ? als er daadwerkelijk zoveel is bijgekomen, dan zou ik hem al niet kopen door het extra gewicht alleen al ...
maar dat zal wel metertijd nog duidelijk worden van dat gewicht
Toegevoegd na 11 uur 47 minuten:
nickv schreef:op de site
www.suzuki.com staat er bij de ltz van 2008
Dry Weight: 169 kg (373 lbs)
en bij de ltz 2009
Curb Weight: 193 kg (425 lbs)
weet er iemand wat curb weight betekend?
kben het niet 100% zeker maar dat betekent normaal : rijklaar gewicht
Geplaatst: ma 14 jul, 2008 18:59
door djefn
Heb gezien op de site van suzuki dat het 24 kilo scheelt alle twee '' dry weight '' weet iemand waar dat vandaan komt ?
Specs:
*Engine: 4-stroke, liquid-cooled, DOHC
*Bore Stroke: 90.0 mm (3.543 in) x 62.6 mm (2.465 in)
*Compression Ratio: 11.3 : 1
*Fuel System: Fuel injection
*Lubrication: Dry sump
*Ignition: Electronic ignition (CDI)
*Starter: Electric
*Transmission: 5-forward and 1-reverse
*Final Drive: RK 520SMOZ10S, 96 links
*Overall Length: 1830 mm (72.0 in)
*Overall Width: 1190 mm (46.9 in)
*Overall Height: 1145 mm (45.1 in)
*Seat Height: 810 mm (31.9 in) *Ground Clearance: 265 mm (10.4 in)
*Wheel Base: 1245 mm (49.0 in)
*Dry Weight: 193 kg (425 lbs)
*Suspension Front: Independent, double wishbone, coil spring, oil damped
*Suspension Rear: Swingarm type, coil spring, oil damped
*Brakes Front: Disc brake, twin
*Brakes Rear: Disc brake
*Tires Front: AT22 × 7 R10 ? tubeless
*Tires Rear: AT20 × 10 R 9 ? tubeless
*Fuel Tank Capacity: 9.5 L (2.5/2.1 US/Imp gal)
*Color: Yellow, White
Geplaatst: do 17 jul, 2008 21:26
door s.michiel
vind hem lelijk juist alsof ze gewoon ltr kappen hebben opgehangen vond de ltz een buitenbeentje maar daarom niet lelijk
Geplaatst: wo 30 jul, 2008 18:17
door L crosser
Geplaatst: wo 30 jul, 2008 18:59
door coolboyke
zalig filmke
hij is blijkbaar op alle vlakken beter dan de "oude"
grtz
wesley
Geplaatst: wo 30 jul, 2008 19:26
door blaster007
mooi filmpje ziet er goed uit ook veel power zo te zien
yu
Geplaatst: wo 30 jul, 2008 19:55
door 72_mrd
Ziet er toch wel zeer nice uit , als hij er is wil ik hem toch wel eens testen .
En zo zelf de verschillen ervaren tussen de mijne (08 en de nieuwe)
Geplaatst: vr 01 aug, 2008 19:42
door nickon
72_mrd
laat dan zeker weten hoe het je bevallen is
altijd beter om weten van iemand meer objectief dan van de makers zelf natuurlijk (die prijzen de machine altijd aan..)
alvast veelbelovend filmpje
Geplaatst: ma 04 aug, 2008 00:41
door massi
miljaarde da ziet er goed uit mm gaan ewa geld opzij zette gaan nieuw quadje kope,ben sterk overtuigd