Accidentje gehad met de trike :(
Ik was al een tijdje aan het zoeken achter een slooptrike, maar vond niet direct wat naar m'n goesting en dat ook aan de juiste prijs te vinden was, dus had ik een gezocht advertentie op kapaza gezet.
Plots kreeg ik een mailtje van een man die nog een trike had staan met kapotte ontsteking (is een ziekte bij die kawasaki's), ze stond al een jaar of 5 stil en sinds een jaar of 3 stond ze buiten onder een schuil bij zijn collega.
Het was hier in de buurt, dus wij tot bij hem, bleken dat allebei collega's van m'n broer te zijn.
Heb met hem een mooie deal kunnen sluiten, en wat ik gekocht heb kan ik niet echt een slooptrike noemen . Kappenset is meer dan in orde, en alles zit er op en eraan, enkel de ontsteking vervangen en karren maar.
Trike is nog stoffige en vuil, en wat roest van buiten te staan, maar hier wat foto's:
De bedoeling was mijn accidenttrike terug te maken, maar nu ga ik eerst deze nieuwe in orde zetten.
In de winter wordt hij gepoederlakt, en komen er splinternieuwe kappen op die ik nog had liggen van de andere. Deze kappen zijn nog perfect in orde, maar komen daarna op de accidenttrike als ik daar nog eens een goedkope achterbrug voor vind.
Zo blijven we weer bezig hé.
Plots kreeg ik een mailtje van een man die nog een trike had staan met kapotte ontsteking (is een ziekte bij die kawasaki's), ze stond al een jaar of 5 stil en sinds een jaar of 3 stond ze buiten onder een schuil bij zijn collega.
Het was hier in de buurt, dus wij tot bij hem, bleken dat allebei collega's van m'n broer te zijn.
Heb met hem een mooie deal kunnen sluiten, en wat ik gekocht heb kan ik niet echt een slooptrike noemen . Kappenset is meer dan in orde, en alles zit er op en eraan, enkel de ontsteking vervangen en karren maar.
Trike is nog stoffige en vuil, en wat roest van buiten te staan, maar hier wat foto's:
De bedoeling was mijn accidenttrike terug te maken, maar nu ga ik eerst deze nieuwe in orde zetten.
In de winter wordt hij gepoederlakt, en komen er splinternieuwe kappen op die ik nog had liggen van de andere. Deze kappen zijn nog perfect in orde, maar komen daarna op de accidenttrike als ik daar nog eens een goedkope achterbrug voor vind.
Zo blijven we weer bezig hé.
-
- Pro Quadrider
haha weer ene! ! gij gaat er nog een pak hebben zenne !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- raptor_driver
- Quadfanaat
- Contacteer:
Re: Accidentje gehad met de trike :(
ajaj dat ziet er niet goed uit ,valt dat nog te vermaken
http://www.quadrebels.be
-
- Quad Expert
- Contacteer:
wat een geluk heb je toch dat je er zo weer een vind
veel succes met je trike's!
houdoe!
veel succes met je trike's!
houdoe!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
- killroy1488
- Quadrider
Verzamelaar:p schone dingskes
die kapotte is nog te maken, maar ben er nog niet aan begonnen.raptor_driver schreef:ajaj dat ziet er niet goed uit ,valt dat nog te vermaken
Er moet een nieuwe achterbrug, achteras, carrier, kappen, lamp, en nog wat kleine dingen op
Maar voorlopig hou ik hem gewoon voor wisselstukken voor mijn nieuwe.