Pagina 2 van 3
Geplaatst: ma 05 jul, 2004 22:12
door Teunie
95 zal ook wel gaan maar ik wil gewoon het beste voor mn KFXje en 98 is net dat beetje meer.
Compressie is namelijk toch al vrij hoog bij een KFX.
Geplaatst: ma 05 jul, 2004 23:53
door Rik350
is enkel dat beetje meer geld wat het kost want als je bij 95 geen detonatie hebt voegt 98 niks toe van waarde gaat pas tellen als het nodig is dus....
Geplaatst: di 06 jul, 2004 08:42
door MC_Orie

Yow de manne, ik heb een ander probleem eigelijk. Als ik zo een paar toerkes gerede heb en stop(relijk fel),dan komt er elke keer een straaltje naft uit( ik denk toch dat het naft is)dat buisje wat vanonder aan de quad hangt, ik d8 dat dit naar de carb leidde maar ben niet zeker

tis zoon buiske allezinds . Na een tijdje begint het ook wel wat kostelijk te worden , weet iemand wat dit kan zijn? De jetting? hij maakt nog steeds rare toeren ook....
mrci!
Geplaatst: di 06 jul, 2004 09:59
door Fré
Rik350 schreef:is enkel dat beetje meer geld wat het kost want als je bij 95 geen detonatie hebt voegt 98 niks toe van waarde gaat pas tellen als het nodig is dus....
nee das waar, maar als het op het randje van detonatie is door een bepaald defect (of te hoge temp), dan zit je mss iets veiliger met 98
maja dat zijn natuurlijk rampscenario's
Ik rijd ook met 98, voor de gemoedsrust

Geplaatst: di 06 jul, 2004 10:01
door Fré
MC_Orie schreef:
Yow de manne, ik heb een ander probleem eigelijk. Als ik zo een paar toerkes gerede heb en stop(relijk fel),dan komt er elke keer een straaltje naft uit( ik denk toch dat het naft is)dat buisje wat vanonder aan de quad hangt, ik d8 dat dit naar de carb leidde maar ben niet zeker

tis zoon buiske allezinds . Na een tijdje begint het ook wel wat kostelijk te worden , weet iemand wat dit kan zijn? De jetting? hij maakt nog steeds rare toeren ook....
mrci!
Ja dat zou de overloop van de carb kunnen zijn, mijn Z en Teunie's KFX hadden dat ook een beetje. Met wat rijd je nu ook alweer?
Geplaatst: di 06 jul, 2004 17:09
door MC_Orie
Raptor 350
Geplaatst: di 06 jul, 2004 17:09
door MC_Orie
Maar hoe kan ik dat stoppen?? zo was interessant zijn

Geplaatst: di 06 jul, 2004 19:32
door Teunie
Zie topic over vlotterniveau aanpassen
Geplaatst: di 06 jul, 2004 21:41
door MC_Orie

Deze heb ik gelezen!

Maar zeker dat het daar mee te maken heeft?

Is het moeilijk? Want ben niet zoon handige harry in zoon dinges daar blij fik liever vanaf

Geplaatst: wo 07 jul, 2004 08:44
door Teunie
Als je quad benzine door de overflow verliest wanneer hij schuinstaat ligt het zonder twijfel daaraan.
Is niet moeilijk maar je moet het op gevoel doen, beetje verbuigen en kijken of het opgelost is.
Zoniet dan nog wat buigen enz.
Is dus wat experimenteerwerk maar zeker niet moeilijk en je leert de carb kennen
Ik had het de 3de keer juist
Let ook op dat je niet te ver buigt, want dan zal hij niet meer lekken maar bij langdurig volgas zal de kamer leegraken waardoor hij geen benzine meer krijgt.
Als dat gebeurt moet je het weer wat terugbuigen uiteraard.
Het is wat prullen maar daarna rij je wel economischer.
Een beter milieu, begint bij jezelf

Geplaatst: do 08 jul, 2004 14:32
door Banshee-Boy
hè ik heb ook een vraagske als ik op 2 wiele schuins ga hang dan loopt de benzine er zo uit en wat zou da dan kunne zijn

Geplaatst: do 08 jul, 2004 14:32
door Banshee-Boy
hè ik heb ook een vraagske als ik op 2 wiele schuins ga hang dan loopt de benzine er zo uit en wat zou da dan kunne zijn

Geplaatst: do 08 jul, 2004 14:33
door Fré
waar uit?
Geplaatst: do 08 jul, 2004 18:39
door Drive a Z
Hij bedoelt uit het darmpje dat uit de carb komt (bij blaster)
Ik heb dat ook,het is bij elke blaster normaal gezien.
Volgens mij komt dat er teveel benzine in de carb komt en dan gaat er een gedeelte weg.

Geplaatst: do 08 jul, 2004 20:18
door Banshee-Boy
ja dat bedoel ik ja