Pagina 2 van 4
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 16:47
door Vincent
* Qenny, bedankt voor de tip, ik had hier nog niet naar gezocht
Jullie hebben hier een forum dus daar maak ik graag gebruik van, dit is voor mij handiger dan uren alle topics door te bladeren op zoek naar die paar antwoorden die ik zoek.
*Storm, bedankt voor je korte simpele uitleg, hier heb ik wat aan
*Backbone, ik kom uit Holland en ga de quad gebruiken voor de cross, dus niet op de openbare weg, dus papieren hoef ik niet, ik heb hier in Nederland een adresje en daar betaal ik 7600 euro voor een spik-splinter nieuwe
Dus ik denk niet dat jij daar aankan met je prijs.
Voor de rest, kom maar op met verdere tips en trucs, alle standaard informatie ken ik inmiddels wel.
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 16:51
door Vincent
Henkie ik dacht 6300 euro ex btw en dan kom je ongeveer op 7600 euro, bij Van Ruiten bedrijfsauto's bedoel je zeker
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 17:19
door ger
voor 6200 heb je hem ook wel bij die kerel
dus dan komt ie op 7378
enigste nadeel bij dit voordeel is dat als je hem bij die man koopt
kun je geen garantie claimen bij yamaha nederland
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 18:07
door Rik350
Die man doet grijze import dus ergens anders vandaan als van de importeur.
Jij wil het niet maar je kan ook geen kenteken krijgen op zijn quads omdat het framenummer niet bestaat in nederland.
zijn wel dingen om rekening mee te houden in iedergeval de garantie in jouw geval
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 18:36
door Hellracer
en voor de mensen die een bijna nieuwe raptor zoeken om ook alleen mee te crossen zonder papiere staat er ene bij Tibermont.be voor 5200euro
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 19:19
door RAPPY660
vincent het is jouw keus en niet de onze
maar mijn zoon heeft een 450 en dit is voor jouw ook een leuke quad
en een kenteken zou ik ook niet willen
en inderdaad je kan ze hier wel een stuk goedkoper krijgen
suc6 verder
ps als die van kenny zo goedkoop was waarom staat ie nog steeds te koop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en het blijft 2 de hands
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 19:24
door RAPPY660
Rik350 schreef:Die man doet grijze import dus ergens anders vandaan als van de importeur.
Jij wil het niet maar je kan ook geen kenteken krijgen op zijn quads omdat het framenummer niet bestaat in nederland.
zijn wel dingen om rekening mee te houden in iedergeval de garantie in jouw geval
doet V/D HAM ook en je kan gewoon een kenteken aanvragen
no problemo
grijs /zwart /blauw/paarse import geen probleem kan gewoon op
kenteken
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 19:26
door Hanzie
hahahahahhahahahaaaaaaa...
NIKS is zo relax als een quad MET papieren, in nederland is dit uiteraard anders... je weet gewoon niet hoe een quad in waarde blijft wanneer hij papieren heeft... ik rij er ook niet mee op de baan en heb ook papieren, waarom? omdat quads zonder papieren gewoon zeer weinig waard zijn, je verliest gewoon heel veel op zeer korte tijd...
die van kenny is SUPER goedkoop en gewoon NIET mee gereden, hoogstens 5-6 keer
ik ken kenny, en hij onderhoud zijn quads super goed en rijdt gewoon bijna nooit, en als hij rijdt, nooit super zwaar dus... als ik het geld had, stond die allang hier.
jij snapt gewoon niet dat die quad hier in belgië 10 000euro kost met papieren, dat heeft kenny ongeveer betaald, er nu voor ik gok maar wat, 1500euro aan opties op zitten, en hij hem nu verkoopt voor 8500euro MET papieren, euh ligt dit aan mij of is die quad GOEDKOOP?????????????
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 19:45
door Vincent
He Hanzie in nederland is het inderdaad anders, hier moeten we bpm gaan betalen en moet de quad gekeurd worden, dus moeten er knipperlichten op enz. Flink wat kosten dus en aangezien een quad gemaakt is voor de "cross"
Ik denk dat zeker drie kwart van de quads in Nederland zonder kenteken zijn.
Wel of niet een kenteken, moet ieder voorzich weten, we vergeten in ieder geval waarom ik hier een topic heb aangemaakt; ik wil graag wat meer weten over de afstelling enz. van de 450, dus als er nog mensen zijn die informatie voor mij hebben, graag
Geplaatst: ma 24 mei, 2004 22:16
door Rik350
Hellracer schreef:en voor de mensen die een bijna nieuwe raptor zoeken om ook alleen mee te crossen zonder papiere staat er ene bij Tibermont.be voor 5200euro
die is uit 2001 das toch niet bijna nieuw?
Geplaatst: di 25 mei, 2004 07:02
door RAPPY660
hoi vincent
over de afstellingen zijn hier ook de menigen over verdeeld
maar ik zou als ik jouw was alleen de sproeiers doen en de naaldclip
er zit wel veel meer in een 450 maar zou ik nog niet gaan gebruiken
want zo heb je er veel lol aan
ik weet niet waar je vandaan komt maar als je in de buurt bent van
den haag en je wilt een keer proberen wat een 450 doet met
je mail me en kom langs kan je proef rijden op de 450
van mijn zoon is verder ook standaard zit alleen een andere demper op
laat je niet gek maken over een quad met kenteken
suc6 bob
Geplaatst: di 25 mei, 2004 07:04
door RAPPY660
Hanzie schreef:hahahahahhahahahaaaaaaa...
NIKS is zo relax als een quad MET papieren, in nederland is dit uiteraard anders... je weet gewoon niet hoe een quad in waarde blijft wanneer hij papieren heeft... ik rij er ook niet mee op de baan en heb ook papieren, waarom? omdat quads zonder papieren gewoon zeer weinig waard zijn, je verliest gewoon heel veel op zeer korte tijd...
die van kenny is SUPER goedkoop en gewoon NIET mee gereden, hoogstens 5-6 keer
ik ken kenny, en hij onderhoud zijn quads super goed en rijdt gewoon bijna nooit, en als hij rijdt, nooit super zwaar dus... als ik het geld had, stond die allang hier.
jij snapt gewoon niet dat die quad hier in belgië 10 000euro kost met papieren, dat heeft kenny ongeveer betaald, er nu voor ik gok maar wat, 1500euro aan opties op zitten, en hij hem nu verkoopt voor 8500euro MET papieren, euh ligt dit aan mij of is die quad GOEDKOOP?????????????
blblabbalaablalala enz...............
Geplaatst: di 25 mei, 2004 08:15
door Teunie
Het effect van papieren op de waarde van een quad vind ik toch echt geen blabla hoor, maar als je geen papieren nodig hebt heeft het inderdaad niet zoveel zin. Hans heeft echt wel gelijk.
Geplaatst: di 25 mei, 2004 08:45
door QENNY
Klopt!
Geplaatst: di 25 mei, 2004 10:40
door elsinore
een quad met belgische papieren is hier niet veel waard (dat wil zeggen de papieren dan) om hem legaal voor NL (op de weg) te maken moet ie via duitsland door de tüv en dan naar de rdw.
(dan mag je over de aankoopprijs ook nog ff bpm betalen .....27%)
als je enkel voor de cross wilt, gewoon zonder papieren kopen.
dat is ook wat storm bedoelt.
doei doei