Hellracer schreef:neeje dit blijft maar duren, die mannen van Mobiliteit amaai vooraleer je iemand aan de lijn hebt heb ik al 9 verschillende nummers gehad en als je de goeie persoon hebt zegt hem dat je moet wachten als iedereen, goed bezig deze mensen.
Geen pluske kan eraf, heb al algemene mail gestuurt met kleine klacht nah service nikske ja
ik heb voor mijn papieren 3 weken moeten wachten
zijn nog maar van deze week binnen en ie is nog niet ingeschreven ook, was vergete dat de douane moet aanwezig zijn om in te schrijven
die zijn er enkel op dinsdag en donderdag (toch in Mons) dus ga ik dinsdag nog eens terug hopelijk heb je de jouwe snel
Ja wachten duurt lang, maar ingeschreven??? ik heb mijn plaat nog van mijn andere quad moest gewoon met de papieren naar de verzekering en klaar is kees?
Zal wel zien ,ale dat belooft nog, ik koop nooit geen quad meer als de papieren er niet bij zijn, gewoon kwestie van onozel wachten, kan daar iets van krjgen amaai
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
No Limit YFZ schreef:Niet voor, is voor iemand anders.
Nu al 800 km ? Jij wordt een echte kilometervreter !
tja elke keer ik mijn quad neem is 50km direct gedaan hoor, soms 120km op een zondagske
Goei weer hey, echt prima banden zelfs als het licht modder of zand licht en als het nat gaan die wel goed hoor niet zoals jij het verwacht had denk ik
HF247 als ik mij niet vergis en is nieuwe model
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
werd ook even acundas en goldspeed vermeld en omdat ik geen nieuwe topic hierover wou starten stelde ik mijn vraag hier
ik wil de acundas kopen en wou andere hun mening hierover horen.
Ik heb acundas steken , zitten wel echt goed vast op de baan je kan ze wel, met een beetje oefenen, heerlijk laten sjirppen op de asfalt en toch verassen ze me nog dikwijls van hun grip ook al denk je je quad even dwars te zetten. Op vochtige wegen is het zowat met alle banden oppassen geblazen dat hangt natuurlijk van de ervaring van de rijder af.
thx for fun voor de possitieve reactie , blijf dus bij men keuze van acundas , rijd nu met de orginele dunlop off road banden en dit plakt helemaal niet , ben net aan het skieen in de bochten
kdenk een goede keus,maar wees niet verrast wanneer je baanbandjes er opliggen want je gaat eigenlijk(bij manier van spreken) van een zetel naar een bank dwz. je gaat echt met een hardere band onder je kont zitten maar dat went wel.
rijgedrag zal ook wel grondig wijzigzn verwacht ik , niet?
als ik maar die baanligging heb die ik wil , wat nu met die dunlops nihil is
lekker hard zitten en dan lekker hard gaan , wil die motoren in de stad achterlaten