Pagina 2 van 3

Geplaatst: zo 23 mei, 2004 22:43
door Domi
euhm,misschien een duffe vraag,maar om de wanneer moet er olie in die versnellingsbak bijgekiept worden :?: :!: :?

Geplaatst: zo 23 mei, 2004 22:49
door Robby
hoe meer hoe beter, maar als je niet cross rijdt is om de 2maand is aangeraden, doet veel aan de levensduur van je blok.
greetz

Geplaatst: zo 23 mei, 2004 22:56
door Domi
en wat voor olie precies?toch niet die wat gebruikt wordt om te mengen met de benzine?

Geplaatst: zo 23 mei, 2004 22:58
door Robby
nee zeker niet. Blijft alemaal hetzelfde, maar aangerade is 10w40. Ik rij met putoline, maar shell is ook goed, zorg wel niet dat je met goedkopere merken rijd, tkan geen kwaad maar de olie is dan sneller afgedraaid.
greetz

Geplaatst: zo 23 mei, 2004 23:19
door Ralph
Bell Ray Gear saver, het is geen motorolie he...

Geplaatst: ma 24 mei, 2004 12:32
door Vincenzo
koop gewoon een toomey :!: tussen 8 en ... mag je geluid produceren

ikzelf rij er ook mee en da kan je gewoon nie vergelijken met da pijpje wat er orrigineel onderligt.

en mannekes laten we eens spreken over geluid ipv lawaai de motorsport heeft al zo'n slechte reputatie

als ze nu al klagen... dan vrees ik da de vaasjes gaan trillen bij de buren :twisted:

greetz

Geplaatst: ma 24 mei, 2004 17:00
door Obsession
zijn er geen uitlaaten die fel dempen maar toch veel pk winst geven ???

Geplaatst: ma 24 mei, 2004 17:55
door Teunie
Nope voor de Blaster iig niet.

Geplaatst: ma 24 mei, 2004 20:07
door TiM.
wilko schreef:Zijn die gasten zelf ook niet jong geweest.
Ga een keer zonder rijden dan waarderen ze het als de uitlaat er weer opzit. :wink:


Gr Wilko
dat zegt zelfs een vrouw die politie agente is dei zegt der niks op als wij een ganse dag met een paar motos in een wei aan het rijden zijn
die zegt ja wij zijn ook jong geweest :shock:
zij dat maar elke politie agent :twisted:

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:00
door Obsession
ik vrees dat ik bij de standaard uitlaat ga moete houde maar ik ga wel luchtfilterdeksel eraf doen
welke jet afstellingen zijn dan aangeraden

en nog e vraagske zou zo van die vuurvaste (tot 600°) het houden op de uitlaat van mijn blaster zo kan ik die roestvlekken van de uitlaat krijgen

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:03
door Robby
zo van die verf, ja hoor, is sterk genoeg. Kheb ook nog e vraagske, ik heb nu een 180 van sproeier in mijn carbu (is wel een grotere dan standaard) Hoeveel groter zou ik moeten gaan als ik mijn luchtfilterdeksel erafhaal?
greetz

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:03
door Mika
Bij mij allesinds niet op mn Warrior, was wel niet op de demper maar op de bocht

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:07
door Obsession
ja ma moet ook de bocht komen
ma warrior is 4-takt en blaster 2-takt scheelt dat niet veel in temperatuur

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:07
door Robby
bij viertakt niet natuurlijk, de temperatuur ligt stukken hoger. Meeste buizen die je koopt zij gechromeerd of blank gelaten. Bij 2-takt gaat het, misschien juist aan het teutje beneden dat het wat afgaat, maar het houd wel goed ze. Anders blank schuren en oppolieren, ben je wel even aan bezig, maar mooi resultaat, en dan kruipolie erop en ze word mooi blauw.

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:08
door elsinore
sdsracer schreef:zo van die verf, ja hoor, is sterk genoeg. Kheb ook nog e vraagske, ik heb nu een 180 van sproeier in mijn carbu (is wel een grotere dan standaard) Hoeveel groter zou ik moeten gaan als ik mijn luchtfilterdeksel erafhaal?
greetz
180 op een blaster met standaard 26 mm mikuni??????????????
230/240 is standaard, met een ander filter en uitlaatje ga je al snel naar 300+(mikuni)