best is momentsleutel gebruiken hoor. En dat plaatje dat achter die moer zit dat je moet kromkloppen zou ik ook vervangen door een nieuw. Ik heb al gemerkt dat die van een blaster vrij dun zijn en durven breken als je ze herbruikt.
Wat ik ook soms doe om te zorgen dat de buitenklok van de koppeling niet ronddraait als ik de moer vastzet is een handdoek tussen de tandwielen steken om ze te blokeren, maar je moet dan wel alles mooi proper maken daarna moest er nog wat stof tussenzitten.
je hebt em er toch al afgehad zei je? luchtsleutel moet goed zijn... in principe mag je hem daarmee ook vast zetten.
wel tik en vast en borgen,niet blijven op drillen
Losmaken moet idd niet met momentsleutel, enkel vastmaken (ik dacht dat je het daarover had sorry).
Voor los te maken mag je de luchtdruksleutel gebruiken, dat is het makkelijkst.
Ofwel een moersleutel erop en lostikken met de hamer. Maar luchtdruksleutel vind ik het makkelijkst.
je hebt em er toch al afgehad zei je? luchtsleutel moet goed zijn... in principe mag je hem daarmee ook vast zetten.
wel tik en vast en borgen,niet blijven op drillen
Ja ik had hem er al af gehad maar toen deed ik het met de sleutel en ging die best makkelijk los.