Geoff's Black Pearl
.
hey sprot vind het geluid super is veel beter dan da origineel opgefokt grasmachien geluid he. ja de jon kent ter iet van alleen zitte we nu met het probleem dat mijn GPT teller nimeer tegoei gaat topsnelheid is nu 320 is een dikke mee valler voor gewoon wisselen van tandwiel nee ma nu weet ik ni hoe ik da moet in stelle als ik in de set up ga staat er speed en da kan ik gaan tot 200 en dan komt er ook nog is R is het andere menu en daar kan ik ook iets ingeve iemand een idee daarvan?
Geoff ik heb dezelfde teller de mijne geeft het nog wel juist aan na een ander tandwiel maar er zit bij wel een error in .
Je kan ze normaal opnieuw instellen volgens mijn manual , maar zoals het erin staat lukt het niet echt.
Ik kan je wel een kopie van die manual sturen als je wil ?
grtz Bart
Je kan ze normaal opnieuw instellen volgens mijn manual , maar zoals het erin staat lukt het niet echt.
Ik kan je wel een kopie van die manual sturen als je wil ?
grtz Bart
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
heb eens in de manual gekeken ; zie hier de manual in pdf formaat van de juiste serie tellers.
http://www.gpt.it/SP2001%20en.pdf
mvg Bart
http://www.gpt.it/SP2001%20en.pdf
mvg Bart
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Hey Geoff,
Ik zal morgen anders ook eens kijken, heb ook zo'n teller gehad, maar weet niet meer zeker welke toetsen combinatie het was
grtz
Ik zal morgen anders ook eens kijken, heb ook zo'n teller gehad, maar weet niet meer zeker welke toetsen combinatie het was
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
.
heb alles ingesteld zoals het moet ale stond die sensor weet toch ni dak e kleiner tandwiel heb, nu heb ik geleze da hem max. 2mm van het tandwiel mag afstaan anders gaat hem fout en tis iets meer denk ik deze avond is verandere kan alleen da zyn volgens mij
Re: .
Kan dat zijn dat gij gisteren bij Quadcentrale waart?Geoff schreef:heb alles ingesteld zoals het moet ale stond die sensor weet toch ni dak e kleiner tandwiel heb, nu heb ik geleze da hem max. 2mm van het tandwiel mag afstaan anders gaat hem fout en tis iets meer denk ik deze avond is verandere kan alleen da zyn volgens mij
Dan was ik de klant na u.
Alez, denk toch dat gij dat waart, want nu ik dit hier lees
herinner ik mij dat er gisteren iemand voor iets gelijkaardigs
in quadcentrale was met ook een zwarte Z400.
Greetz,
D.
hela
eergisteren ander stuur gezet foto's volgen in de week alleen heb ik nu het probleem van als ik mijn voetrem gebruik gaat mijn voorrem een stukje mee, er staat een rem kabel door de rem hendel die naar de voetrem loopt nu is deze nimeer gespannen omdat ik niet weet waar dat plaatje aan het stuur vast moet staan(komt door het over zetten van 1stuur naar het andere) elke ltz dat ik dees weekend heb gezien heeft dit systeem niet en in de quadwinkelS weten ze het ook niet