Heb ècht wat hulp nodig met keuze a-merk quad
-
- Quadrider
ja denus honda onderdelen in nederland zijn ontzetend duur maakt niet uit of het een quad-motor-auto is van honda ze weten de prijzen wel .plus is als je in amerika besteld is de laage dollar koers .oja nog veel sterkte met de operatie van je pols en dat je maar snel weer je pols kan gebruiken om gas te geven op je quad.groeten andre
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Hi André,
Ja, ongelooflijk duur: bijvoorbeeld de digitale teller: deze kost 295 dollar in de US, maar moet in NL 650 euro opleveren! In Frankrijk vragen ze 600 euro, maar dan moet je weer 35 euro transportkosten betalen... Afdeling "Laat maar"...
Gas geven kan ik gelukkig nog wel (linker pols is gebroken) maar bedankt .
Ja, ongelooflijk duur: bijvoorbeeld de digitale teller: deze kost 295 dollar in de US, maar moet in NL 650 euro opleveren! In Frankrijk vragen ze 600 euro, maar dan moet je weer 35 euro transportkosten betalen... Afdeling "Laat maar"...
Gas geven kan ik gelukkig nog wel (linker pols is gebroken) maar bedankt .
heb je de nieuwe linhai 520 al gezien.
moet je zeker even bekijken.
ik heb hem nu 3 weken, ben zeer tevreden.
http://www.youtube.com/watch?v=BJ6GVIs1msY
moet je zeker even bekijken.
ik heb hem nu 3 weken, ben zeer tevreden.
http://www.youtube.com/watch?v=BJ6GVIs1msY
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Helemaal niet verkeerd inderdaad! Ziet er strak uit, en heeft blijkbaar een twin moter.
Maar goed: ik heb nu al een quad, en ben er helemaal gek van.
Zoals elders vermeld: momenteel is men bezig met de knipperlichten, spiegels en klaxon.
Alles is klaar maar het project blijft hangen omdat we de juiste stuurschakelaar niet vinden (knipperlichten/klaxon combi).
Maar we vinden daar wel wat op.
Maar goed: ik heb nu al een quad, en ben er helemaal gek van.
Zoals elders vermeld: momenteel is men bezig met de knipperlichten, spiegels en klaxon.
Alles is klaar maar het project blijft hangen omdat we de juiste stuurschakelaar niet vinden (knipperlichten/klaxon combi).
Maar we vinden daar wel wat op.