wel gieren om naar te kijken
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Ben bang dat die beelden het dan niet zullen halen tot de eindmontageEl Timbo schreef:heb ook nog een paar giga aan filmpkes, o.a. road movie van men honda en hellracer zijn kawa250. Probleem = slechte camera en montage op de quad -> beeldvervorming. + daarbij had ik toen piepende veren dus heel het filmpke bestaat grotendeels uit vervorming en vogeltjes...
wel gieren om naar te kijkenDe eerste stapjes van Hellracer & El Timbo
Is prima. Heb ik nog even de tijd en zal het dan gelijk op DVD mikken.Rik350 schreef: deadline ? wat spreken we af? Na de Zomer beginnen ofzo dan kan iedereen de hele zomer filmen met dit in het achterhoofd maken we er echt een productie van. tenzij iemand bezwaar maakt zet ik de deadline op 1 september.
En gebruik je dat in combinatie met zo'n audio-video zender+ontvanger? Of zit de digitale camera ergens in je rugzak of zo?No Limit YFZ schreef:http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm
Rocky en ik hebben hetzelfde systeem, zeer tevreden over, prachtige beelden. Rocky heeft de laatste versie met de laagste lux waarde, de mijne is al iets ouder.