Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 03 jun, 2004 12:05
door craptor
ja tuurlijk een full exhaust plus dynokit en luchtfilteraanpassing
enals het kan ook een ander nokkenasje :twisted:

Geplaatst: do 03 jun, 2004 15:15
door Rik350
kijk nu horen we de echte dingen ik d8 eerlijk gezegt ook dat een full exaust wel belangrijk is vooral voor je pks bovenin en de demper meer voor koppel onderin ik denk dat alle opties die craptor noemt niet binnen 300 euro vallen. Maar je moet iets te wensen over houden he :D

Geplaatst: vr 04 jun, 2004 23:38
door craptor
kijk een uitlaat van voor tot achter is echt een must
maar kijk dan wel dat de pijp meteen vanaf de cilinder naar 1 dikke
buis gaat en niet twee pijpjes die net voor de einddemper samenkomen
hierin schuilt de echte power en dynokit natuurlijk links155 rechts150
plus meer lucht wel koelertje tussen de slang voor de temperatuur
als je mijn manier toepast ben je ongeveer 1200 euro kwijt
maar dan loopt hij raceklaar met mijn garantie
en loopt niet stuk goed voor endurance :wink:

Geplaatst: zo 06 jun, 2004 17:18
door Bartie
Bedankt allemaal voor de info :)

Nu weet ik ook hoe ge de raptor het best wat kittelt

Geplaatst: vr 11 jun, 2004 20:14
door sjarty
in een motormagazine hebben ze ooit een test gedaan met enkel einddempers en zal zeggen 5 op de 10 gaven variabel 1 a' 3 pk boven of onderin het toerental , de 5 andere deden de pk's juist dalen !!!
een goede raad : een volledig uitlaatsysteem!!!
bestaat akrapovic ook voor quads???????????(deze systemen zijn super bij motoren)

Geplaatst: vr 11 jun, 2004 21:45
door R rider
voorwat een andere bocht, ik zou mss eerst voor andere veren gaan als het voor te crossen is, je kan toch niet voluit gaan met die lommel veren die er standaar opstaan ! heb het zelf ook, zou eerst voor een ander stel veren gaan. Dit is mijn mening :?

Geplaatst: vr 11 jun, 2004 21:50
door Drive a Z
R rider schreef:voorwat een andere bocht, ik zou mss eerst voor andere veren gaan als het voor te crossen is, je kan toch niet voluit gaan met die lommel veren die er standaar opstaan ! heb het zelf ook, zou eerst voor een ander stel veren gaan. Dit is mijn mening :?
Ja als je niet erg veel naar parcours gaat,en alleen op veld ofzo. kun je mss. toch beter een andere bocht steken dan andere veren.
Mijn mening.

Geplaatst: vr 11 jun, 2004 21:52
door Hanzie
volledig mee eens!

enkel veren veranderen als je echt al pk's genoeg hebt, en je wil NOG harder over de baan heen!

Geplaatst: vr 11 jun, 2004 21:54
door Drive a Z
:wink:

Geplaatst: do 17 jun, 2004 19:27
door TiM.
sjarty schreef:in een motormagazine hebben ze ooit een test gedaan met enkel einddempers en zal zeggen 5 op de 10 gaven variabel 1 a' 3 pk boven of onderin het toerental , de 5 andere deden de pk's juist dalen !!!
een goede raad : een volledig uitlaatsysteem!!!
bestaat akrapovic ook voor quads???????????(deze systemen zijn super bij motoren)
akrapovic bestaat niet
maar acrapovic wel :D
allez voor op cross motors toch want in de nieuwe noppen staan de motos van de bekende rijders en z oen op dei van mickael pichon zijn staat een acrapovic demper