sneeuw foto's
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Re: sneeuw foto's
Tegengekomen in de vorm van botsing? In dat geval nee
k heb ook met de quad gereden met de slee erachter -->> geweldig (alleen geen pics gemaakt)
w-tec club member
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
luc deed je dat voor de eerste x ?? wij doen het al ong 4 jaar toen roel met blaster zoon yamahamoto (chinees ) had , is heftig lol aan rader doe je helm op als je in de wei bent , want dat is heftig ... als je de helentijd de sneeuw in het gezicht krijgt
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
We hebben wel eens met 4 sleeen erachter door de straat heen gereden... Het touw werd dan wel erg lang, zodat als de quad door de bocht was wij bijna tegen de stoeprand aanzaten
nee zeker niet voor de eerste keer maar het vette was dat ik nou op de grote weg kon omdat er bijna niemand was en die weg is normaal altijd heel druk dus is het wel een fun als dat gaat eh en zeker als je dat dan kan met een ltr ipv een blaster
w-tec club member
-
- Pro Quadrider
da heb ik eens met men broer gedaan maar dan bij de auto , tegen 100km op een slee zitten geeft ne serieuze kick hoor !!!!L crosser schreef:k heb ook met de quad gereden met de slee erachter -->> geweldig (alleen geen pics gemaakt)
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
zilladude schreef:da heb ik eens met men broer gedaan maar dan bij de auto , tegen 100km op een slee zitten geeft ne serieuze kick hoor !!!!L crosser schreef:k heb ook met de quad gereden met de slee erachter -->> geweldig (alleen geen pics gemaakt)
2takt
-
- Pro Quadrider
Tiesko schreef:zilladude schreef:da heb ik eens met men broer gedaan maar dan bij de auto , tegen 100km op een slee zitten geeft ne serieuze kick hoor !!!!L crosser schreef:k heb ook met de quad gereden met de slee erachter -->> geweldig (alleen geen pics gemaakt)
gelukkig draaide hij op tijd weg toen hij stopte of ik was er achterop geknald ! wel een paar keer afgevallen int begin , viel nog mee door de dikke laag sneeuw die de slag op ving
banshee power !
Ieder zij eigen mening, maar tegen 100km/h enkel al met de auto over een spiegel gladde weg is met je leven spelen. Laat staan dat er nog eens een slee achter hangt met volk opzilladude schreef:da heb ik eens met men broer gedaan maar dan bij de auto , tegen 100km op een slee zitten geeft ne serieuze kick hoor !!!!L crosser schreef:k heb ook met de quad gereden met de slee erachter -->> geweldig (alleen geen pics gemaakt)
succes de volgende keer
Laatst gewijzigd door KrisZ400 op wo 26 nov, 2008 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Haha ik hoop toch voor je dat die op tijd aan de kant ging ja..
Ik denk toch niet dat je graag met 100 tegen een achterbumper van een auto aanknalt...
Groeten!
Ik denk toch niet dat je graag met 100 tegen een achterbumper van een auto aanknalt...
Groeten!
2takt
-
- Pro Quadrider
tja , kwas toen nog vrij jong , wat kon mij dat allemaal schelen ...
gewoon niet nagedacht toen , spontane beslissing van dat te doen , mja kleef nog dus ....
gewoon niet nagedacht toen , spontane beslissing van dat te doen , mja kleef nog dus ....
banshee power !
- raptor350
- Quadracer
Twan #33 schreef:Gister ook in de sneeuw gereden met wegbanden... Niet echt het meest geslaagde ritje de bocht kom je dus gewoon echt niet om zonder door te schuiven...
dat is juist het leuke eraan
Wij waren echt helemaal alleen op de baan om 23u , lekker driften met die quads en overal kon je lekker door vlammen
Vriend van mij heeft wel met zijn blaster tegen men andere vriend zen grizzly gereden , met de voorbumper van dn blaster tegen het linker achterwiel van dn grizzly , da wiel staat nu mooi krom , samen met die as
De blaster remde nog , maar het was gw te glad en schoof tegen ong 30km/u tegen zijn wiel
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
tja die ongelukjes zitten in een een klein hoekje,
Damn de hele as krom van de grizzy
greetz
Damn de hele as krom van de grizzy
greetz
tja dat is zonde.
Maar dat weet je van te voren als je gaat rijden op sneeuw.
hij zal wel vol in de rem geknepen hebben he.....
Maar dat weet je van te voren als je gaat rijden op sneeuw.
hij zal wel vol in de rem geknepen hebben he.....
Vol in de remmen knijpen in de sneeuw heeft helaas vaker het averechtse effect..
2takt