ah kpeis dat ik het begrijp, maar toch zouk willen weten wie het wasNo Limit YFZ schreef:ga naam hier niet verkondigen anders krijg ik dit als boemerang terug tegen mijn kop
Ongeloofelijk maar waar gebeurd !
-
Fré
- Quad Expert

Re: Ongeloofelijk maar waar gebeurd !
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
Fré
- Quad Expert

mijn conclusie is:Mika schreef:Conclusie, andere dealer zoeken want iemand die er wat van kent kijkt zelf zo'n dingen na en laat dat niet over aan de onwetende klant...
1) altijd je luchtfilter checken bij een nieuwe quad
ofwel
2) allemaal naar Limburg verhuizen en ginder een quad kopen
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ja en zo moet je dan checken of er wel olie in zit, of de alle kabeltjes wel correct zijn aangelosten, je wielen wel goed zijn vastgedraait en ga zo maar door!
Als dit één keer voor komt, geen probleem maar je weet dat er nog genoeg andere winkels zijn die het -waarschijnlijk- beter voor elkaar hebben
Als dit één keer voor komt, geen probleem maar je weet dat er nog genoeg andere winkels zijn die het -waarschijnlijk- beter voor elkaar hebben
Laatst gewijzigd door Mika op ma 07 jun, 2004 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Fré schreef:mijn conclusie is:Mika schreef:Conclusie, andere dealer zoeken want iemand die er wat van kent kijkt zelf zo'n dingen na en laat dat niet over aan de onwetende klant...
1) altijd je luchtfilter checken bij een nieuwe quad
ofwel
2) allemaal naar Limburg verhuizen en ginder een quad kopen
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bansheefreak
- Quadrunner

- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
@ Mika, je moet je locatie van je AVATAR eens checken, want er verschijnt alleen een heeeeeeeeeeeeeeel grote kader met nietsMika schreef:Ja en zo moet je dan checken of er wel olie in zit, of de alle kabeltjes wel correct zijn aangelosten, je wielen wel goed zijn vastgedraait en ga zo maar door!
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
Visit my site:
Visit my site:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
80 % van de kopers doet niets zelf aan de quad, gaat gewoon op tijd naar de dealer voor onderhoud. Filter die geolied is maar vervuild kan in principe geen kwaad, zal gewoon wat power verliezen. Filter die niet geolied is, is dus wel schadelijk.bansheefreak schreef:als hij zijn quad al een aantal weken heeft zou hij zelf ook wel eens naar de luchtfilter moge kijke .ik doe dat elke week.snap niet waarom jij de schuld bij de dealer legt.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Het is schandelijk om een nieuwe quad te leveren met ongeoliede luchtfilter. Wel een goede manier om veel reparaties te mogen verrichten
Dat is inderdaad net zoiets als een quad leveren met losse wielmoeren, onvoldoende olie/koelvloeistof en ga zo maar door.
Dat is inderdaad net zoiets als een quad leveren met losse wielmoeren, onvoldoende olie/koelvloeistof en ga zo maar door.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
bansheefreak
- Quadrunner