Thx , die setup van hanzie vind ik wel aantrekkelijk ,
zijn die nokkenassen niet breekbaar of schadelijk voor de motor dan ?
Was ik al 18( november) kocht ik mij direct een volledig uitlaat systeem van pc of yoshi , maar aangezien ik nu in de weides alleen mag rijden en niet op straat heb ik mijn twijfels voor de buren...
thx!
ja maar dat zijn wel andere nokkenassen, misschien niet veel, maar ik wil het voor de volledigheid toch vermelden.
Die van Hans zijn Hotcams als ik me niet vergis, die van de drz zijn van Suzuki en dus niet aftermarket.
Ja, ik vond de kleur ook mooi maar ik vind wel dat hij ook aardig wat vermogen moet geven, want wat heb je er anders aan?
Dus weet iemand of hij ook aardig wat vermogen geeft
Big Gun nemen ! Is ook wel goed luid maar iets minder hard dan de yoshimura, en kwa pk's ongeveer op hetzelfde niveau (in ieder geval meer winst dan Rino)
Spijtig dat ik de camera vandaag niet mee had! Probleem'pje met het starten en gas toevoer waardoor hij knallen gaf van hier tot in china, net een GT Porsche die terug slaat !
ik ben ook van plan om een demper van yoshimura te gaan halen (trioval carbon sleeve )
weet iemand waar ik deze het best ga kopen voor de prijs en gaat die wel passen op een suzuki z-250 quadsport