Pagina 2 van 2

Re: Cherrybomb

Geplaatst: vr 16 jan, 2009 16:18
door Steffen
ja in belgie

kijk, 7850 € voor een model 2008
dus een model 2009 zal iets meer zijn dan een 8000 €.

Robin zal u zeker kunnen helpen.

Re: Cherrybomb

Geplaatst: vr 16 jan, 2009 17:45
door Belgian Pro
ja ik w8 op het 2009 model dat ze momenteel nog niet kunnen leveren in belgie :x en die zal waarschijnlijk terug duurder kome te staan ja zoals altijd ...

Re: Cherrybomb

Geplaatst: vr 16 jan, 2009 19:06
door RoBiN
Ik heb voor de mijne vorig jaar 8500 euro betaald.
Kben er nog steeds content van.
Voor een Kfx 450 zijn er geen cherrybombs maar wel Powercommanders, gelijk voor een Raptor.
Dat heb ik inmiddels ook al gestoken, maar ik zit nog met originele uitlaat. Ik zal pas echt verschil voelen,
als ik een andere uitlaat plaats, maar voorlopig zal ik daarmee nog even wachten, er zijn nu andere dingen die
voorgaan.

M.v.g. Robin

Re: Cherrybomb

Geplaatst: vr 16 jan, 2009 19:17
door Belgian Pro
eens ik de kfx 450 heb ga ik stukjes uit US laten komen of miss zelf naartoe gaan, veeeeel goedkoper! 8)

Re: Cherrybomb

Geplaatst: za 17 jan, 2009 10:02
door janmans
RoBiN schreef:Ik heb voor de mijne vorig jaar 8500 euro betaald.
Kben er nog steeds content van.
Voor een Kfx 450 zijn er geen cherrybombs maar wel Powercommanders, gelijk voor een Raptor.
Dat heb ik inmiddels ook al gestoken, maar ik zit nog met originele uitlaat. Ik zal pas echt verschil voelen,
als ik een andere uitlaat plaats, maar voorlopig zal ik daarmee nog even wachten, er zijn nu andere dingen die
voorgaan.

M.v.g. Robin
waarom eerst ne powercommander steke ?
is toch vrij nutteloos bij ne orginele uitlaat ?
hij zal in het fabriek toch wel goed zijn afgesteld op de orginele uitlaat...

Re: Cherrybomb

Geplaatst: za 17 jan, 2009 11:48
door Steffen
janmans schreef:
RoBiN schreef:Ik heb voor de mijne vorig jaar 8500 euro betaald.
Kben er nog steeds content van.
Voor een Kfx 450 zijn er geen cherrybombs maar wel Powercommanders, gelijk voor een Raptor.
Dat heb ik inmiddels ook al gestoken, maar ik zit nog met originele uitlaat. Ik zal pas echt verschil voelen,
als ik een andere uitlaat plaats, maar voorlopig zal ik daarmee nog even wachten, er zijn nu andere dingen die
voorgaan.

M.v.g. Robin
waarom eerst ne powercommander steke ?
is toch vrij nutteloos bij ne orginele uitlaat ?
hij zal in het fabriek toch wel goed zijn afgesteld op de orginele uitlaat...
kweet niet hoe het zit met de kfx 450
maar van de raptor hebben ze ook altijd gezegd dat die standaard net iets te arm staat als hij uit de fabriek komt.
dus nutteloos zou ik het zeker niet noemen.