Probleempjes met Bashan 200s-7

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Lzone
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: do 23 jul, 2009 22:47
Locatie: Heist o/d Berg

Re: Probleempjes met Bashan 200s-7

Bericht door Lzone »

Ik heb mijn bashan 200-S7 nu reeds een dik 1,5 jaar, en heb nog met niets problemen gehad,, gwn telkens voorzichtig met koude motor na 100km 1ste olie eruit en dan om de 1000km nieuwe erin, elke 2500km luchtfilter vervangen elke 5000km oliefilter vervange, als je doorgereden hebt ff laten nadraaien voor de kloeling en niet onmiddenlijk stil leggen en mijn beestje slaapt NOOIT BUITEN werkt perfect, this nu wel geen race machien maar zeker aangenaam om mee rond te rijden, ben er zelfs zo tevreden van dat hij nu helemaal uit elkaar ligt voor een projectje (enkel restyling geen mechanische probleme) om volgende zomer met een fris kleurtje ermee door te kunnen, en lichtjes aangepast..

steve schreef:
blackjack schreef:Kijk alle stekker verbindingen eens na. Bij mij was het de stekker aan de cdi waardoor de display weg viel en de quad slecht reed.
Voor verdere info check wwww.chinaquad.nl . Daar word je ook niet afgezeken omdat je een chineesje rijdt :bier:
Afegezeken :?: waar slaat dat dan op :?: iedereen weet dat je bij een chineesje problemen gaat krijgen, het forum staat er vol van en dan wordt dat meteen afzeiken genoemd
het is toch te gek voor woorden wat je binne korte tijd al allemaal moet doen bijn zon chinaquadje, en dan de verhalen van geen garantie etc etc

bezint eer ge begint :bier:
en wie zich brand moet op de blaren zitten...
:bier:
greets Lz
Plaats reactie