AdlyRS schreef:ziehier Î het kwaliteits verschil tussen yamaha/suzuki/polaris/can-am/kymco enz. en de andere merken
Wat aan te kopen
-
- Quadrunner
Re: Wat aan te kopen
cyclonedriver schreef:AdlyRS schreef:ziehier Î het kwaliteits verschil tussen yamaha/suzuki/polaris/can-am/kymco enz. en de andere merken
Mijn extra grote KittyCat
Goes en Cfmoto zijn identiek, uitgenomen de plastics.
Marten, Het probleem van de voornste diff word wel degelijk opgelost, alleen was het niet zo evident om het op te lossen. Het is niet omdat de dealer waar je de quad gekocht hebt je laat stikken dat CFmoto slecht is en moet worden afgebroken tot op de grond. Trouwens het onderdeel die volgens u slechts 28 euro kost zal dan het onderdeel niet zijn waar wij zoveel moeite hebben voor gedaan.
Prijs kwaliteit is CFmoto degelijk en zeker heel goed geschikt voor 2 personen denk maar aan CF500-A, CF500-2A, X5A en X6.
Marten, Het probleem van de voornste diff word wel degelijk opgelost, alleen was het niet zo evident om het op te lossen. Het is niet omdat de dealer waar je de quad gekocht hebt je laat stikken dat CFmoto slecht is en moet worden afgebroken tot op de grond. Trouwens het onderdeel die volgens u slechts 28 euro kost zal dan het onderdeel niet zijn waar wij zoveel moeite hebben voor gedaan.
Prijs kwaliteit is CFmoto degelijk en zeker heel goed geschikt voor 2 personen denk maar aan CF500-A, CF500-2A, X5A en X6.
Ik weet één ding ! IK ben blij dat ik van mijn cf van af ben . Bij ons in de club waren er tot voor een jaar drie CF'S nu geen enkele meer . Wij hebben alle drie dezelfde ervaringen met cf en dan beweren de verkopers dat ze alle merken overtoeven ? Wel bij ons is het tegendeel bewezen . Het is gewoon CHINESE BROL ! KOOP DAT NIET !!!
Nu hebben wij alle drie een ander merk gekocht . Ik een polaris mijn colega's een grizzly en een can am en wij zijn nu allen erg tevreden over onze machines . Volgens mij wil dat genoeg zeggen .
Nu hebben wij alle drie een ander merk gekocht . Ik een polaris mijn colega's een grizzly en een can am en wij zijn nu allen erg tevreden over onze machines . Volgens mij wil dat genoeg zeggen .
jasade schreef:Ik weet één ding ! IK ben blij dat ik van mijn cf van af ben . Bij ons in de club waren er tot voor een jaar drie CF'S nu geen enkele meer . Wij hebben alle drie dezelfde ervaringen met cf en dan beweren de verkopers dat ze alle merken overtoeven ? Wel bij ons is het tegendeel bewezen . Het is gewoon CHINESE BROL ! KOOP DAT NIET !!!
Nu hebben wij alle drie een ander merk gekocht . Ik een polaris mijn colega's een grizzly en een can am en wij zijn nu allen erg tevreden over onze machines Volgens mij wil dat genoeg zeggen .
joenges toch
al wie een b-merk vergelijkt met een a-merk weet niet waar hij over bezig is..
als er geen verschil zou zijn tussen een quad van 6000 en 1 van 12000 dan pas zou er iets mis zijn
@jasade een Hyundai is ook geen BMW he
het CF500 blok is een kopie vd Suzuki Vintson 500, het blok is (naar afkomst) goed, ik had de eerste CF500 in Belgie en die hadden wat meer hickups dan de huidige
voor de topicstarter : een GOES520max of CF500A is ideaal voor jouw doel,budget en lengte/gewicht
PS van de a-merken vind ik de Polaris de "goedkoopste" afwerking hebben, voor een quad van +10000 verwacht ik geen goedkoop plastic en geen "chinese" handvate
e
het voornaamste is dat iedereen zich goed amuseert met zijne quad
gelijk welk merk .
gelijk welk merk .
CF500-X5
- cyberdrone
- Quadracer
Daar geef ik u dik gelijk in, niet iedereen kan 10000€ ophoesten voor de aanschaf van een quad.aalpegbru schreef:het voornaamste is dat iedereen zich goed amuseert met zijne quad
gelijk welk merk .
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
man, man, man. Wat is er hier toch soms agressie als het over de a of b merken gaat.
Als iemand een topic start met een vraag over gelijk welk merk, is het toch normaal dat de A merken er beter uitkomen.
Wat niet wil zeggen dat je onder de andere merken geen goede kan hebben, maar zoas hieral gezegd moet het prijsverschil ergens zitten hé.
Dus reizigers; niet iedereen aanvallen hier op het forum. Koop dan wat je zelf wil, en wat je budget toelaat.
Als iemand een topic start met een vraag over gelijk welk merk, is het toch normaal dat de A merken er beter uitkomen.
Wat niet wil zeggen dat je onder de andere merken geen goede kan hebben, maar zoas hieral gezegd moet het prijsverschil ergens zitten hé.
Dus reizigers; niet iedereen aanvallen hier op het forum. Koop dan wat je zelf wil, en wat je budget toelaat.
porsche lover
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Jihaaaaa schollekes
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400