Pagina 2 van 21
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: do 29 jan, 2009 20:01
				door Quadzillaboy
				Ik heb deze gekocht van iemand op het forum. Deze heeft op een ltr450 gestaan. Ik heb dus wel wat werk gehad om het te laten passen.
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: do 29 jan, 2009 20:09
				door Quadzillaboy
				En vandaag mijn fcr aangekregen. Weet iemand of die schroef onderaan is voor het stationair te regelen? Ik geloof dat die normaal bovenaan in het midden staat

 
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: do 29 jan, 2009 20:22
				door vdm88
				
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: za 31 jan, 2009 11:39
				door Quadzillaboy
				Bedankt vdm88. Volgens mij is het voor het stationair te regelen. Maar ik ga eerst nog rijden met de originele. Ik wil het verschil eens voelen van de nokkenas.
Hij heeft al terug gedraaid. Nu ben ik nog een het wachten op lagers voor in de achteras.
Nog een kleine update. De anders was redelijk bekrast en zag ik die staan op een ander forum. Een hinson koppelingsdeksel

 
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: za 31 jan, 2009 11:43
				door airwolf
				doe mar lekker verder!!! 
  
 
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: za 31 jan, 2009 16:31
				door zilladude
				mooi deksel ! de carbu zal wel lekker wat power leveren
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: za 31 jan, 2009 17:37
				door Dutje#82
				wordt een mooike !
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: za 31 jan, 2009 17:42
				door Quadzillaboy
				We doen ons best  
 
De fcr zou niet echt veel meer vermogen geven maar zou veel beter op het gas reageren. Bij een paar weekjes zal ik het laten weten.
 
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: za 31 jan, 2009 21:04
				door mx jake
				bij een grotere carb word de gas reaktie juist minder
dit omdat de luchtsnelhijd langzamer is
hij gaat alleen wat langer door in toeren
je heb vacum nodig om de benzine vanuit je vlotterbak omhoog te trekken
hoe groter de carb is hoe minder vacum je hebt, en daardoor duurt het een fraktie langer 
je ziet bij de injectie systemen wel dat de doorlaat groter is, 42mm is heel gewoon voor injektie
omdat je daarbij geen vacum nodig heb, maar de benzine word ingespoten
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: zo 01 feb, 2009 09:57
				door Quadzillaboy
				Origineel staat op model 2004-2005 een 42mm maar met een ronde gasschuif. Op de modellen van 06 staat een fcr 40mm. Die ik er ga opzetten is een fcr 41mm. Dus te groot zal hij zeker niet zijn
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: zo 01 feb, 2009 20:15
				door mx jake
				ik was van menig dat er een 39mm op zat
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: zo 01 feb, 2009 20:26
				door Quadzillaboy
				Op een crf450 2004-2007 zit een 39mm. Vanaf 2008 is het een 40mm
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: wo 04 feb, 2009 10:49
				door Quadzillaboy
				Hij staat terug in mekaar. Ik ga straks andere foto's nemen want die zijn veel te donker. 

 
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: wo 04 feb, 2009 10:56
				door zilladude
				nice !! die neus is een stuk mooier nu !
			 
			
					
				Re: lonestar/laeger's protrax trx450r
				Geplaatst: wo 04 feb, 2009 23:03
				door ProBlaster
				nice !   
