volgorde

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
muisje
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: volgorde

Bericht door muisje »

j0rdi schreef:Dubbele doma uitlaat, powercomander.
heb ik in gedachten , maar wa zou da kosten in belgie ?(volledige lijn eh ) :lol:
j0rdi
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door j0rdi »

muisje schreef:
j0rdi schreef:Dubbele doma uitlaat, powercomander.
heb ik in gedachten , maar wa zou da kosten in belgie ?(volledige lijn eh ) :lol:
Het is zeker niet goedkoop.
http://www.quadfun.be/newshop/catalog/p ... ts_id=5482" onclick="window.open(this.href);return false;
muisje
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door muisje »

als je iets doet , moet je t in ene keer tegoei doen eh :d
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

De eerste onderdelen waar je mee moet beginnen is in volgorde:

1 Powercommander (PC3) (er is ook al een PC5)
2 Lucht inlaat (niet alleen de filter maar ook de aansluit adapter een hele intake-kit en niet allen een filter dat schiet niet op)
3 Uitlaat (kies voor een volledige lijn dit levert het meeste op)

Dit zijn de 3 Mods waar je in het begin mee begint.
Hierna ga je kijken voor andere nokkenas en zuiger en dat soort onderdelen.

Je kan als je wilt door net de tandwielen te spelen een hogere top krijgen of meer trekkracht.

Ik zou de intake-kit en de uitlaat bestellen via ebay, uit amerika.

Pro design intake-kit: K&N filter, Adapter(metalen hals), Pre filter.

Het gaat met name om de binnen diameter van de metalen hals dat is bij deze iets van 8.5/9 cm standaard is dat iets van 6 cm. Dit si dus voor meer lucht en meer lucht is meer benzine en meet benzine is meer power. Deze kits heb ik nog nergens in NL of BE gezien om te kopen. Bestel hem via ebay dan ben je vaak nog goedkoper uit dan dat je hier een of andere soort gelijke intake-kit koopt.
Afbeelding

De uitlaat, ik weet niet of je van origineel en power houd maar kijk eens op deze site, hier vind je allemaal dyno charts van de geteste uitlaatjes op een raptor 700, de CT-racing en de Yoshimura daar win je het meeste mee maar zijn ook erg prijzig
en je moet van het model houden. Daarom als je een van deze uitlaatjes koopt bestel dan via ebay vanuit amerika. De prijs is veel lager en de kosten die erbij komen qua invoerrecht en belasting zijn samen lang niet zo duurt als je een van die pijpen in NL of BE besteld.
http://www.atvrideronline.com/features/ ... index.html

Ik hoop dat je nu klaar bent om een keuze te maken.
Als je meer uitleg wil of als je een prijs wilt weten inclusief invoer en belasting vraag het me maar ff ik kan het zo uitreken.

groeten
Plaats reactie