opfokken van YMF350r..
- Rocky
- Quadrider
- Berichten: 446
- Lid geworden op: vr 24 okt, 2003 08:44
- Locatie: Halle-Booienhoven (Zoutleeuw)
- Contacteer:
Ik had destijds alleen de stock uitlaat vv door een Rino + grotere sproeier. Dat was al een hééél verschil.
Kostprijs: 250€
Kostprijs: 250€
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hai,
Ik neem aan dat je het hebt over de nieuwe raptor in plaats van een warrior zoals sommige denken onder ons??
Zoja, ikzelf zou beginnen bij de nokkenas. Laat dit doen door een revisie bedrijf in het geval je geen tuning bedrijf kent. Je kunt ook de pot veranderen aangezien je met de bochten niet veel kunt doen op een 4-takt. Verder een iets grotere carburateur met een vlakke schuif is ook een aanrader. Laat de koppen vlakken en misschien kun je de poorten ook ietsje laten vergroten.
Als je aan een budget verbonden bent begin dan met de uitlaatpot.
Daar zul je maximaal 10% vermogen uit kunnen halen.
Als geld geen rol speelt ga dan voor nokkenas en vlakken. Dit is precisie werk dus laat dat over aan de profs.
Ik neem aan dat je het hebt over de nieuwe raptor in plaats van een warrior zoals sommige denken onder ons??
Zoja, ikzelf zou beginnen bij de nokkenas. Laat dit doen door een revisie bedrijf in het geval je geen tuning bedrijf kent. Je kunt ook de pot veranderen aangezien je met de bochten niet veel kunt doen op een 4-takt. Verder een iets grotere carburateur met een vlakke schuif is ook een aanrader. Laat de koppen vlakken en misschien kun je de poorten ook ietsje laten vergroten.
Als je aan een budget verbonden bent begin dan met de uitlaatpot.
Daar zul je maximaal 10% vermogen uit kunnen halen.
Als geld geen rol speelt ga dan voor nokkenas en vlakken. Dit is precisie werk dus laat dat over aan de profs.
Dus....
hhhmmm, dat is een moeilijke vraag boren of bore-kit.
Mijn persoonlijke ervaring is dat een kit wel kant en klaar is maar als je over boren praat dan praat je ook over vlakken en N.assen.
Het is naar mijn mening verstandiger om alles in 1x te laten doen i.v.m. het afstellen van de motor. Dan kun je beter een kit kopen en daarop de motor laten afstellen, DOE DIT VOORTIJDIG EN NIET ACHTERAF...
Ik hoop dat je er wat aan hebt...
En ik lees je onderschrijft dat alles nog standaard is... Ikzelf zou eerst filter, airbox en uitlaat aanpassen. Als je er over denkt om dan je motor te laten tunen zeg er bij dat je nieuwe carburateurs wilt en een bigbore. Alles wat je namelijk na het tunen veranderd werkt vaak in je nadeel..
Mijn persoonlijke ervaring is dat een kit wel kant en klaar is maar als je over boren praat dan praat je ook over vlakken en N.assen.
Het is naar mijn mening verstandiger om alles in 1x te laten doen i.v.m. het afstellen van de motor. Dan kun je beter een kit kopen en daarop de motor laten afstellen, DOE DIT VOORTIJDIG EN NIET ACHTERAF...
Ik hoop dat je er wat aan hebt...
En ik lees je onderschrijft dat alles nog standaard is... Ikzelf zou eerst filter, airbox en uitlaat aanpassen. Als je er over denkt om dan je motor te laten tunen zeg er bij dat je nieuwe carburateurs wilt en een bigbore. Alles wat je namelijk na het tunen veranderd werkt vaak in je nadeel..
Dus....
heb eens met d'ieteren sport gebeld , ze vertelden me dat er tussen de warrior en de yfm350r enkel het verschil zit van de carbu en de koelvinnen en uitlaat , voor de uitlaat zal het wel wachten worden denk ik want voor die andere plastiek zal het frame wel aangepast zijn maar die andere spullen zoals NOKKENAS enz. kan ik lekker plaatsen
weet dat er steeds mensen zijn die zeggen van doe hem weg en koop een z of dit of dat maar het gaat mij erom om deze te tunen en een apart speeltje te krijgen
en der zijn der die zeggen dat je een 350 niet zo kan tunen als een 400 , nu dat vind ik dikke zever
je kan bij alles zeggen koop dan wat zwaarder maar is steeds anders en het is leuker van met een getunde 350 een standaard 400 of 450 gassen te laten snuiven
en zeg niet dat dit niet kan he
weet dat er steeds mensen zijn die zeggen van doe hem weg en koop een z of dit of dat maar het gaat mij erom om deze te tunen en een apart speeltje te krijgen
en der zijn der die zeggen dat je een 350 niet zo kan tunen als een 400 , nu dat vind ik dikke zever
je kan bij alles zeggen koop dan wat zwaarder maar is steeds anders en het is leuker van met een getunde 350 een standaard 400 of 450 gassen te laten snuiven
en zeg niet dat dit niet kan he