tim1988 schreef:
Ik ga met mijn raptor ook door echte modder ze.
Je moet gewoon je spoor beter kiezen.
Verder kan je deze ook uitrusten met een winch als je wilt.
Ja, 5 cm diep.
Met je 2x4 en vaste achteras heb je een enorm nadeel tegenover een utility. Echt modderploeteren kun je er niet mee.
Een sport is voor door de boerenwegeltjes en op de straat te scheuren, wat ook héérlijk is, en waar een utility het nadeel heeft.
My 2 cents
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Boncari schreef:
Helemaal met je eens!!!
wil je sportief rijden: sportquad
wil je comfortabel rijden of door de echte modder: utility
Kun je niet kiezen, neem dan een combinatie zoals de renegade, wolverine oid
Ik ga met mijn raptor ook door echte modder ze.
Je moet gewoon je spoor beter kiezen.
Verder kan je deze ook uitrusten met een winch als je wilt.
Ik bedoelde dat je met een raptor sneller vast staat dan met een utility, dus wil je modderen gebruik dan een utility.
Ik weet dat een raptor door veel modder komt, mijn maatje heeft op de quad-day geen een x vastgestaan met zijn 700 en hij ging gewoon door de modder! ( het ligt natuurlijk ook aan je banden )
Ik heb pas op een kingquad 750 gereden, dat was erg relax rijden. Je zit er op als een prins
Ik vond het apart dat je zo'n grote machine toch goed onder controle kunt houden en er dus heel gek mee kunt doen!
Ik miste alleen de felheid van de raptor, dus ik heb liever een raptor
Boncari schreef:Ik heb pas op een kingquad 750 gereden, dat was erg relax rijden. Je zit er op als een prins
Ik vond het apart dat je zo'n grote machine toch goed onder controle kunt houden en er dus heel gek mee kunt doen!
Ik miste alleen de felheid van de raptor, dus ik heb liever een raptor
Ik geloof dat hij wel eens rijd met iemand die een groene arctic cat heeft
Die wheely's lukten hem zeker goed!! Wacht maar tot ik mijn raptor heb, dan zul je wheely's zien
check pb , maar ik moet eerst inrijden en dan veel oefenen, ik heb al een beetje geoefend, maar met mijn eigen quad durf ik denk ik toch verder te gaan
Ik weet heel binnenkort hopelijk wanneer ik de raptor krijg
Ook ik overweeg om van een 4x4 naar een sport quad te gaan....
De rede voor een 4x4 was een mooie grote koffer achter-op waar een hele berg rommel
in mee kan en de grote tank inhoud.. inmiddels staat de 4x4 op maxxis spearz wegbanden en ziet hij geen modder meer
enkel nog zand paden zo af en toe....
Voor mij zou een sport quad met een grote brandstoftank en en ruime koffer ideaal zijn
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women