Hallo, nieuw hier en zoek een quad

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Re: Hallo, nieuw hier en zoek een quad

Bericht door cyclonedriver »

Scratch schreef:ga wel voor een beetje hoog aantal CC.
Kammeraad van mij heeft een suzuki eiger 400CC is opzich snel en ook wel genoeg kracht maar om van die grote ronde hooibalen te slepen komt hij net wat kracht te kort. Ook ga je je wat sneller vervelen op die quad en wil je graag net IETS meer.

Denk dat die Kingquad 450 wel zeer netjes is en natuurlijk een yamaha grizzly ook;)

Verder is kymco wel een degelijk merk. Vaak net iets goedkoper als de andere merken en kwaliteit is ook net iets minder maar nog steeds goed zat;) Prijs/Kwaliteit is zeer goed van kymco.

succes!

greetz
kwaliteit van kymco is even goed
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

T-web, ik zou wel zwaarder dan 300 cc gaan om die strobalen te vervoeren. Ga de nieuwe kymco MXU 500 eens testrijden
Bedlam
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Bedlam »

Ik zou voor een Yamaha grizzly gaan, een 660-700cc is zeker tweedehands en nog redelijk nieuw te vinden, met dat budget moet dat zeker lukken! Ze zijn zeer betrouwbaar, krachtig en behouden hun prijs zeer goed mocht je hem ooit nog weg willen doen!

Succes
cyclonedriver schreef:
Kammeraad van mij heeft een suzuki eiger 400CC is opzich snel en ook wel genoeg kracht maar om van die grote ronde hooibalen te slepen komt hij net wat kracht te kort. Ook ga je je wat sneller vervelen op die quad en wil je graag net IETS meer.

Denk dat die Kingquad 450 wel zeer netjes is en natuurlijk een yamaha grizzly ook;)

Verder is kymco wel een degelijk merk. Vaak net iets goedkoper als de andere merken en kwaliteit is ook net iets minder maar nog steeds goed zat;) Prijs/Kwaliteit is zeer goed van kymco.

succes!

greetz
Dat is zever en je weet het! Het prijsverschil moet ergens inzitten en dat is dus in de kwaliteit...
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door libie »

CF500 of CF500-X5 6000 euro 2jaar waarborg en koekegoed.
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door AdlyRS »

ik heb niks slechts over cf te vermelden ik denk zelfs dat ze binnen een paar jaar bij de A-merken staan alleen als ze buiten moeten staan in kouw en vochtig weer ging het nog al is mis met de elektra van de cf uit eigen ervaring
Mijn extra grote KittyCat
Bartr
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Bartr »

Mij lijkt dan een Can-am Outlander wel de beste keuze.
Sterk, groot, goed liggend op de weg en denk ik ook binnen budget. :wink:
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bedlam schreef:Ik zou voor een Yamaha grizzly gaan, een 660-700cc is zeker tweedehands en nog redelijk nieuw te vinden, met dat budget moet dat zeker lukken! Ze zijn zeer betrouwbaar, krachtig en behouden hun prijs zeer goed mocht je hem ooit nog weg willen doen!

Succes
cyclonedriver schreef:

succes!

greetz
Dat is zever en je weet het! Het prijsverschil moet ergens inzitten en dat is dus in de kwaliteit...
als je wil concureren met andere merken moet je wel goedkoper zijn. Marketing noemt dat, heeft niks te maken kwaliteit.......
Plaats reactie