Pagina 2 van 2

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: ma 23 nov, 2009 12:38
door jimmya3
LTR heeft een kortere slag (zuiger) waardoor hij meer toeren moet maken.. trekt als een beer alleen veel onderhoud nodig !

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: ma 23 nov, 2009 19:52
door L crosser
gewoon om de 10 ur olie en olie filter doen dan heb je er geen omkijken naar :)

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: di 24 nov, 2009 08:25
door jimmya3
en hoeveel uur rij je dan met een zuiger ?

heb die van mij laatst moeten vervangen omdat de pistonpen rond was gaan draaien in de zuiger en daardoor 1 mm speling had in de zuiger...

de monteur wist dit ook niet echt te verklaren..

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: di 24 nov, 2009 17:54
door L crosser
100 uur moet toch best haalbaar zijn :wink:

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: di 24 nov, 2009 20:47
door WJB#222
mijn blok ligt nu open
zuiger was NIETS aan te zien na 75 uur cross!!!!!

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: di 24 nov, 2009 20:55
door Boncari
Wat heb je allemaal aan onderhoud gedaan?? :oops:

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: wo 25 nov, 2009 09:01
door jimmya3
sinds ik em heb (heb em van iemand overgnomen) elke 10 uur nieuwe olie en elke 2 oliebeurt nieuwe filter.. de luchtfilter word ook goed verzorgd.. de versnellingsbakversteviging laten inbouwen en nu recentelijk een nieuwe zuiger omdat op onverklaarbare wijze de pistonpen was gaan ronddraaien in de zuiger.... terwijl idd de zuiger opzich niet "op" was (niet zwart aan de zijkant)

greetzz

Re: Verschil LTZ400 en LTR450

Geplaatst: wo 25 nov, 2009 15:18
door WJB#222
elke 10 uur olie en olie filter
luchtfilter elke keer rijden een schoone er in (soms 2 per dag)

motor rustig op tempratuur laten komen

das alles eigenlijk