Pagina 2 van 3

Geplaatst: za 16 okt, 2004 19:07
door SlOoT
Nou jongens, het blok hangt eronder, uitlaatpijp en luchttoevoer is ook al dik in orde. Waterkoeling en al ook. Alleen de benzine toevoer nog en dan zullen we zien of hij loopt of ploft :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 15:46
door SlOoT
Gister ff geprobeert te starten maar lukt voor geen kloot. Compressie is ook niet echt goed en de benzine tank is zo lek als een zeef :lol: :lol: :lol:
Eerst maar eens die benzine tank maken en dan de carb nog eens helemaal nalopen en checke of er geen sprake is van een "lekage" in de lucht-toevoer.

Maar we krijgen dit knake ding wel aan het lopen :twisted: :twisted: :twisted:
en dan natuurlijk helemaal afsmeren en dan beide YZ125's verkopen en dan een andere crosser terug kopen, maar dan 1 die wel loopt, iets van een CR500 of KX500, gewoon om af te smeren :twisted: :twisted:

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 17:52
door blasterboy
heb je mss al een fotoje voor een uitzicht :lol:

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 19:10
door Domi
ja,ben eigelijk ook wel benieuwd naar een footoowtjuh

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 19:29
door Ralph
Hoe kom je ineens aan gaten in de tank? :shock:

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 20:37
door SlOoT
Was al zo, maar hebben we nooit gezien omdat de tank al leeg was toen we em kochten, er zat een kleine scheur aan de onderkant.
De tank is inmiddels al gemaakt. Alleen nog een paar plastic onderdelen erop en hij is klaar.

Woensdag knopen we hem achter de Kawa en dan gaan we hem aan proberen te rijden, aan trappen lukt voor geen meter.

Zodra hij loopt gaan we hem ff afsmeren en dan verkopen we hem weer, en dan kopen we de volgende weer. :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 20:37
door SlOoT
Een foto zal ik binnenkort ook ff maken :wink:

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 12:05
door SlOoT
Afbeelding

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 12:07
door SlOoT
Het ding loopt wel, maar alleen boven de 5000-6000 toeren, te weinig compressie en daarom blijft hij niet lopen.
We kunnen hem alleen aan krijgen door een sterke boormachine aan te sluiten op het vliegwiel :lol: :lol:

EDIT: oh ja, en hij lekt koelvloeistof bij het balhof. :lol: :lol:

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 12:09
door Rik350
Wat is een balhof en als je bedoelt balhoofd waarom zit daar koelvloeistof??

Geen compressie ofwel nieuwe zuiger en opboren ofwel koppakkeing voetpakking echt een gekloot oude crossers ik ben er mee gekapt en kocht een toen een quad :lol: (die is nu dan ook wel verrot maar dat pas na 2 jaar pure fun en afraggen)

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 13:51
door SlOoT
Ik denk dat het balhoofd is ja :lol: :lol: Dat komt omdat de radiateur op de voorvork zit en het water dus door het balhoofd gaat naar het blok toe gaat. :wink:

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 15:57
door Rik350
je balhoofd zit onder je stuur is het niet bnzine wat daar doorheen gaat?

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 16:00
door Robby
komt er witte damp uit? anders bestaat ook de mogelijkheid dat je cilinder druk in je watertank blaast. dus een van je pakkingen stuk, hebbek is voorgehad bij men wr.
greetz

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 19:12
door SlOoT
Nee, als hij loopt dan loopt het koelvloeistof er gewoon uit :lol: :lol: :lol:
En het komt uit het balhoofd.

Geplaatst: ma 25 okt, 2004 19:15
door Rik350
Ik zie het al de radiator zit hoog gemonteerd