quad-racerrr schreef:Jongens maakt niet uit
Ik begrijp jullie punt zeer zeker om lid te worden van M.A.G.
En inderdaad met ''meetings'' zijn altijd mensen er tussen die menen dat ze even stoer moeten doen. ( kijk maar naar scooter meetings )
Terwijl de rest zich netjes gedraagd om er voor te zorgen dat ze vaker meetings mogen houden.
Maar zij verpesten et weer. Helaas!
En tegen die mensen die het verpesten is het MAG ook tegen. wij zijn tegen overlast in al de vormen. Of je nu met een Quad, moto of autoped rijdt. Als je voor overlast zorgt moet je worden aangepakt.
Als mensen met een quad gaan off-roaden en ze rijden het veld van een boer kapot (t'is gebeurd) dan is dit ook overlast. Dat die personen hun quad dan kwijt zijn en er een boete bij krijgen is een goede zaak. Ik denk dat niemand hier wilt dat er een quad in je voortuin komt rijden. Maar door de cowboys die wild zigzaggen en op hun achterstewiel rijden zijn ze van mening dat quads verboden moeten worden.
In Nederland zijn ze op het gebied van quads veel vriendelijker. Ik geloof zelfs dat er daar nog genoeg terreinen zijn waar je legaal MAG off-road rijden.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
idd pummels die in de velden van de boeren rijden wil ik ook wel afstraffen!
ik heb er onlangs 2 willen gaan op hun plaats zetten omdat ik ze van ver bezig zag maar toen ik daar aankwam waren ze al verdwenen!
Hey Allemaal, ja ik heb mijn aanvraag vandaag ook gepost,want het uitreksel strafregister moest ik persoonlijk afhalen op Gemeentehuis,dat mag niet langs het E-Loket.
Hello,
Vandaag aangetekend van Antwerpen mijn attest ontvangen om met de quad in Antwerpen Centrum te mogen rijden,er staat wel bij dat je je moeten houden aan alle verkeersregels.
Maar dat komt door mijn attest van ten minste 50% aan de onderste ledematen gehandikapt.
Sioux-Georges schreef:Hello,
Vandaag aangetekend van Antwerpen mijn attest ontvangen om met de quad in Antwerpen Centrum te mogen rijden,er staat wel bij dat je je moeten houden aan alle verkeersregels.
Maar dat komt door mijn attest van ten minste 50% aan de onderste ledematen gehandikapt.
Greetz Sioux-Georges.69
Zeg proficiat he ! Als ik van u was zou ik het laten lamineren, want ge zult het in het begin veel mogen laten zien denk ik
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Hello Cyberdrone en Airwolf,neen dat zal niet nodig zijn,ik kom in feite nooit in Antwerpen,mischien is volgendjaar als die prachtige zeilboten is aanmeren daar aan steen,dan zou ik wel is kunnen gaan kijken,maar dat staat nog zeker niet vast.....
JBX schreef:Ik ga een aanvraag indienen met als argument dat mijn quad een religieus symbool is.
De Sikhs mogen nu in België hun Kirpan (dolk) bij zich hebben...
Vandaag aangetekend een "njet" gekregen. Wie had dat gedacht?
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
heb de mijne nog steeds niet gekregen ..maar verwacht niet veel anders ..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
en ik heb vandaag het briefke van PJ gekregen met een vetgedrukte NEEN op.. had wel niet veel anders verwacht moet ik zeggen ..
JBX schreef:Maakt niet uit, gewoon vragen. Hebben ze weer wat te doen. Je krijgt daarna een aangetekende brief dat het niet mag. Kost ze ook nog eens geld...