Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cfmoto »

cd_BE schreef:
cfmoto schreef:
DUS volgens u , toegegeven en niets doen .. ofja juist wat papierspel heen en terug wat niets opleverd ! of wat websitjes oprichten waar je alleen QUADpubliek mee aantrekt en niet de doorsnee mens die kan getuigen van kijk die gasten zijn anders , gewoon toelaten en bij geluidshinder beboeten . en dan komen ze af met zever we moeten ze eerst kunnen pakken blablabla .. als ik 180 op de snelweg rijd kunnen ze me ook wel pakken !! en beboeten .. dus correct rijden = toegelaten , roekeloos rijden beboeten , niet meer niet minder !
Mijne beste brave, het gaat hier om politiek en daar zijn nu eenmaal andere regels die je moet volgen om iets te doen.

Het perfecte voorbeeld is de betoging van het hoofddoeken verbod: wat was daar het resultaat. Ze gaan het overal toepassen. Allemaal dankzij een paar heethoofden die dachten dat ze een grote mond moesten openzetten. Als je een politieker zover wil krijgen dat hij toegeeft moet je de bevolking op jou kar of in dit geval quad krijgen. Door domme acties te doen, als een protest rit, ga je de politieker munitie geven om het verbod nationaal te laten doorkomen. En dan ga je je heel dom voelen dat je de 4de mee hebt gereden.

Als je buurman nu tegen je klacht had ingediend omdat je met je quad voor zijn deur rijdt. Dan kan je een protest rit doen om te laten zien dat er ergere dingen zijn dat jij en je quadje. Maar politiek is een heel ander niveau.

We hebben een ludieke actie op poten gezet, maar deze was voor de mensen met een quad kennelijk niet goed. Ze mochten niet rijden dus doen ze niet mee. Het is tijd dat je wakker wordt, het verbod is er. Je MAG niet meer rijden en nu is het aan advocaten en ludieke acties om de mensen en de politiekers te doen inzien dat ze verkeerd bezig zijn.

met alle respect ! echt ! maar denk jij echt dat die advocaten en politiekers op die manier gaan van mening veranderen , das allemaal onder 1 hoedje , het verbod is er niet want het is niet geldig , dus als te u tegenhouden stel u burgelijke partij en klaag hen aan , zo moet het want zo doen zij het .. wij zijn gewoon allemaal veel te braaf , en van die allogtonen met hoofdoeken enz.. wat hebben ze bereikt ?? al erg veel zoveel dat ze al eigenscholen gaan oprichten , eigen dorpen hebben ze al ze zijn zelfs al bijna in de meerderheid , ze zitten zelfs al in de politiek , politie is er bang van voor aanklachten van racisme enz.. WAAROM omdat ze hun niet laten doen en altijd actie's voeren , niet door de advocaatjes een spelletje te laten spelen ..
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

cfmoto schreef: met alle respect ! echt ! maar denk jij echt dat die advocaten en politiekers op die manier gaan van mening veranderen , das allemaal onder 1 hoedje , het verbod is er niet want het is niet geldig , dus als te u tegenhouden stel u burgelijke partij en klaag hen aan , zo moet het want zo doen zij het .. wij zijn gewoon allemaal veel te braaf , en van die allogtonen met hoofdoeken enz.. wat hebben ze bereikt ?? al erg veel zoveel dat ze al eigenscholen gaan oprichten , eigen dorpen hebben ze al ze zijn zelfs al bijna in de meerderheid , ze zitten zelfs al in de politiek , politie is er bang van voor aanklachten van racisme enz.. WAAROM omdat ze hun niet laten doen en altijd actie's voeren , niet door de advocaatjes een spelletje te laten spelen ..

De advocaten van de politiekers is één pot nat. Maar mijn advocaat heeft niets met de politiek te maken. Hij komt op voor de rechten van de mensen met een motorhelm op.

Het verbod is er wel, zolang er geen uitspraak is van de raad van staten is het geldig en moet je je er aan houden. En ik weet verdomd goed dat dit niet iets is wat we willen horen, maar het is nu eenmaal zo.

En van die allochtonen ga ik je niet tegenspreken. Dit verbod is er ook gekomen omdat de overlast door allochtonen gebeurde. Maar Janssens wilde niet dat de turnhoudsebaan vol allochtonen stond. Dus dan was het politiek goed om alles te verbieden. De mannen die eerst mat quads paniek zaaiden rijden nu rond met crossmotors dus het probleem is NIET opgelost. Maar wij zitten er wel mee.

Het feit dat het allochtonen zijn geeft hun sneller gelijk. Als wij gaan samenheulen dan worden we gestraft. En uiteindelijk zijn ze nu toch OOK naar de raad van staten voor dit verbod. Dus het heeft wel degelijk zin.

Maar ik vrees dat dit voor jou verloren argumenten zijn. Niet meedoen is voor de moment de beste strategie.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door cfmoto »

cd_BE schreef:
cfmoto schreef: met alle respect ! echt ! maar denk jij echt dat die advocaten en politiekers op die manier gaan van mening veranderen , das allemaal onder 1 hoedje , het verbod is er niet want het is niet geldig , dus als te u tegenhouden stel u burgelijke partij en klaag hen aan , zo moet het want zo doen zij het .. wij zijn gewoon allemaal veel te braaf , en van die allogtonen met hoofdoeken enz.. wat hebben ze bereikt ?? al erg veel zoveel dat ze al eigenscholen gaan oprichten , eigen dorpen hebben ze al ze zijn zelfs al bijna in de meerderheid , ze zitten zelfs al in de politiek , politie is er bang van voor aanklachten van racisme enz.. WAAROM omdat ze hun niet laten doen en altijd actie's voeren , niet door de advocaatjes een spelletje te laten spelen ..

De advocaten van de politiekers is één pot nat. Maar mijn advocaat heeft niets met de politiek te maken. Hij komt op voor de rechten van de mensen met een motorhelm op.

Het verbod is er wel, zolang er geen uitspraak is van de raad van staten is het geldig en moet je je er aan houden. En ik weet verdomd goed dat dit niet iets is wat we willen horen, maar het is nu eenmaal zo.

En van die allochtonen ga ik je niet tegenspreken. Dit verbod is er ook gekomen omdat de overlast door allochtonen gebeurde. Maar Janssens wilde niet dat de turnhoudsebaan vol allochtonen stond. Dus dan was het politiek goed om alles te verbieden. De mannen die eerst mat quads paniek zaaiden rijden nu rond met crossmotors dus het probleem is NIET opgelost. Maar wij zitten er wel mee.

Het feit dat het allochtonen zijn geeft hun sneller gelijk. Als wij gaan samenheulen dan worden we gestraft. En uiteindelijk zijn ze nu toch OOK naar de raad van staten voor dit verbod. Dus het heeft wel degelijk zin.

Maar ik vrees dat dit voor jou verloren argumenten zijn. Niet meedoen is voor de moment de beste strategie.

ja , ik begin je te begrijpen , jammergenoeg ..
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

cfmoto schreef: ja , ik begin je te begrijpen , jammergenoeg ..
Niet jammergenoeg. Ik weet heel goed dat zo'n rit zeer aanlokkelijk is. Maar voor de moment is het niet gunstig om dit te doen.

Dus hopelijk ga je net als ons afwachten op de enige manier de politiekers begrijpen.
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

cd_BE schreef:

binnenkort dan geen moto's meer in Antwerpen ?
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

als je janssens laat doen wel ja!
het enige wat dan nog mag rijden is zijn dikke vervuilende diesel!
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Ik denk eerder dat hun doel is om al het verkeer uit Antwerpen te bannen. Behalve de bussen.

Net zoals in Londen, met het verschil in londen zijn moto's en quads GRATIS welkom. Maar probeer dat maar eens uit te leggen tegen een Belgische politieker.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ra ra... Welke stad wordt door MAG verkozen tot Motorstad 2010? :p
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

A'pen??
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ja het zijn apen...
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door brutus »

blablablablabal...

babbelen lost niks op, braaf zijn ook nie

bende schapen !!

blijf maar allemaal thuis en ge kunt dan als echte webwheelers janken achter ulder klavier

belgen zijn echt broekschijters als het er op aankomt

betalen en slikken das t enige wat we nog kunnen/moeten

MAG, Codegroen, ... blablabla

die boeren krijgen wel aandacht, de truckers krijgen het ook als ze in bxl staan..

"verdeel en heers" is hier precies goe ingebakken...
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

brutus schreef:blablablablabal...
Ik denk echt niet dat je met zulke volwassen argumenten de politiekers gaat overtuigen... :roll:
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

JBX schreef:
Ik denk echt niet dat je met zulke volwassen argumenten de politiekers gaat overtuigen... :roll:
Denk je dat ze in de politiek meer zeggen dan :lol:
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

babbelen lost niks op, braaf zijn ook nie

bende schapen !!

blijf maar allemaal thuis en ge kunt dan als echte webwheelers janken achter ulder klavier

belgen zijn echt broekschijters als het er op aankomt

betalen en slikken das t enige wat we nog kunnen/moeten

MAG, Codegroen, ... blablabla

die boeren krijgen wel aandacht, de truckers krijgen het ook als ze in bxl staan..

"verdeel en heers" is hier precies goe ingebakken...
Denk je nu echt dat als we met quads gaan betogen of straten gaan afzetten sympatie gaan opweken bij de mensen?
NEE. De actie van de boeren is duidelijk en van de truckers ook. Dit gaat over een broodwinning van mensen.

Als je quads met iets wilt vergelijken dan is het met heel dat hoofddoeken probleem. Door betogingen en van hun tak te maken is het verbod vanaf volgend jaar in elke school. Zowel stads als katoliek. Dus daar zijn ze ver mee gekomen omdat ze niet zijn thuisgebleven en het eerst via de legale wegen hebben geprobeerd. We leven in een maatschappij van papier dus als je iets wil ongedaan maken moet je een heel bos vellen eer de mensen die aan de macht zijn luisteren.

En als dat niet werkt dan zullen we van ons laten horen.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

@ brutus, ieder zijn gedacht natuurlijk he, ikzelf heb slechte ervaringen met zo een rondritten, MAG probeert nu op een andere manier, als dat niet lukt kunnen ze nog alijd andere dingen gaan proberen.
Niet houd jullie tegen om mee in Antwerpen te gaan protesteren... jij en Coragjo kunnen jullie gedragen als het erop aankomt, maar ik ben ervan overtuigd dat er andere zijn die het moeilijker gaan hebben en het gaan verkloten .. ik hoop van niet natuurlijk.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Plaats reactie