Pagina 2 van 4
Re: 50cc quad
Geplaatst: vr 23 okt, 2009 06:06
door NickFerrari
En hoe kan je zien aan de quad of die goed onderhouden is?(sorry heb er echt geen verstand van)
Re: 50cc quad
Geplaatst: vr 23 okt, 2009 06:26
door dieseltank
dit lijkt me een goed topic voor jouw!
viewtopic.php?f=25&t=10771" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 50cc quad
Geplaatst: vr 23 okt, 2009 18:25
door NickFerrari
ik had dat topic maar was hem kwijt bij mij favorieten
Re: 50cc quad
Geplaatst: zo 25 okt, 2009 17:45
door NickFerrari
Ik heb gezien dat hier veel adly rs 50 staan maar is die nou schakelen of niet?
Re: 50cc quad
Geplaatst: zo 25 okt, 2009 18:52
door hardcorechaam
volgens mij niet. en zo wel, wat is het probleem?

Re: 50cc quad
Geplaatst: zo 25 okt, 2009 20:47
door AdlyRS
adly is mss wel ideaal voor jou heeft een hoge en lageversnelling
en automaat dus
Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 06:26
door NickFerrari
Ok bedankt maar had ook gehoord dat de eerste versnelling is voor op de weg en twee voor offroad of andersom.dus je kan alleen naar een en twee schakelen dus het is een semi automaat?maar kan je niet van versnelling veranderen tijdens het rijden?
Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 07:19
door dieseltank
ik ben laatst 16 geworden en moet nog een "fatsoenlijk" vervoersmiddel hebben....
ik zelf was laatst aan het kijken naar quadjes waar het blok van kapot is maar die wel kenteken hebben.
en ik wil er mischien dan een derbi blok ondergooien!
bij een adly rs 50 of een acces sp zou dat makkelijk moeten lukken, al hoe wel bij een adly de ketting aan de andere kant zit.
dat zou je dan ook moeten ombouwen.
maar die vind je eerder met kap schade etc... als dat ze motor pech hebben helaas nog dan....

Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 17:40
door NickFerrari
daar heb ik niet echt veel aan om eerlijk te zijn.
Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 18:30
door Boncari
NickFerrari schreef:Ok bedankt maar had ook gehoord dat de eerste versnelling is voor op de weg en twee voor offroad of andersom.dus je kan alleen naar een en twee schakelen dus het is een semi automaat?maar kan je niet van versnelling veranderen tijdens het rijden?
Je kunt kiezen, voordat je gaat rijden. Of hoge "gearing" of lage. Dus of veel kracht, maar weinig snelheid, of veel snelheid en weinig kracht. Dit is voor jou er makkelijk

Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 18:39
door NickFerrari
ok bedankt en als ik op een berg wil moet ik hem eerst uitzetten om veel kracht te hebben?
Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 19:16
door Boncari
nee, volgens mij alleen ff stilstaan, maar adlyrs weet daar veel meer van

Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 20:09
door dieseltank
enkel als ie stil staat ja kun je schakelen.
de motor kan wel lopen dan...
Re: 50cc quad
Geplaatst: ma 26 okt, 2009 20:35
door AdlyRS
je moet idd stilstaan maar de motor kan ej laten lopen voetrem intrappen en in zen 1 zetten
1 is lage gearing veel trekkracht maar weinig topsnelheid
2= weinig(minder) trekkracht en meer topsnelheid
heeft ook een achteruit versnelling wat erg makkelijk is
20 cc kitje en andere uitlaat heb ik er toen opgezte voor 150 euro (of was het nou 250 euro)
sproeit 96 erin sterkere drukveer rolletjes 5.6 gram en rode trekveertjes
en rijden maar

Re: 50cc quad
Geplaatst: di 27 okt, 2009 06:17
door NickFerrari
AdlyRS schreef:je moet idd stilstaan maar de motor kan ej laten lopen voetrem intrappen en in zen 1 zetten
1 is lage gearing veel trekkracht maar weinig topsnelheid
2= weinig(minder) trekkracht en meer topsnelheid
heeft ook een achteruit versnelling wat erg makkelijk is
20 cc kitje en andere uitlaat heb ik er toen opgezte voor 150 euro (of was het nou 250 euro)
sproeit 96 erin sterkere drukveer rolletjes 5.6 gram en rode trekveertjes
en rijden maar

volgens mij hier als je hem tuned dus echt de quad veranderen motorisch dan beschermt de verzekering je niet meer is dat in nedeland ook of niet ?